Cuma, Ağustos 25, 2006

poh poh




gençler tepinirken ki çıkarken zaten hepsi '' aman dikkat oynaşalım kız '' diye bağırıyordu * anlıyorum ki büyüyorum * yaş ilerleyince evinin bahçesinde ki hamak insanın en huzurlu olduğu yer oluyor * kucağında kedi ve sessizlik * tabiii kediniz horlamazsa * piffff * dumdum rüya görüyorsa çok fena horlar * koca bi adam horluyor sanırsınız *


lise dönemi * en ergen en asi dönem * zaten ölümüne rock cıyız * her gece müzik eğlence olsun istiyoruz * 18 yaş dolsunda kemancıya gidelim * allah alllahhhhh nidaları dönemiyiz * o zaman kuzenim demişti * şimdi böylesiniz ileride sessizlik istiyceksiniz * iyi ve seçici müzik dinliycek ve her gece çıkmak istemiyceksiniz * hadeeee leynnnn demiştik o zaman içimizden * lise bitti * üniversite bitti * koca kız olduk * evet kuzenin dedikleri yavaş yavaş oluyor *


şu korkumu hep dile getiririm ki * bu tempoda gidersem TRT korolarını izlememe ramak kaldı * denize karşı kitabım elimde olsun * dumdum sürtünsün dursun * annem yemeklerı yapsın * ablamda masayı kursun * hahhahaha * çok pisliğim yaaa * ben hep yatıyım *


artık şemsiye altı * malum zenci ilan edildim * hahhaha * şemsiye altında beyazlıyorum sizin için * Eylül geliyor * pekde umrumda değil aslında * daha 1 ay terlik giyebililirim * aaaa unutmadan yahu benim garfield 2 ye gitmem gerekiyor acilen * türkçe seslendirmeli * çünkü türkçe seslendirme çok komik oluyor * her kedi sahibinin izlemesi lazım * bugünün ikinci postu farkındayım * idare edin * gidiyorum dönüşüm garfield ile olucak *