Cuma, Şubat 16, 2007

güzel günler*



nerde hemen anlatıyım * Çanakkale İzmir yolu üzerinde * Küçükkuyu ' ya gelmeden , Yeşilyurt köyü var * ha işte hemen oranın girişinde * zaten ınternetten kolayca ulaşabilirsiniz her türlü bilgiye * bir gece dahi olsa sevgilinize sürpriz yapın ve gidin * Çanakkale ye artık uçak var * haftasonu için kaçamak yapın derim ben *


küresel sevişme sonucu olarak hava süperdi * güneş tepemizde parladı durdu * bütün badem ağaçları çiçek açmış * Kaz dağı bize göz kırpıp durdu * tahta odamızın tahta panjurunu açınca bir cennette olduğumuzu daha da netleştirdik * evet biz cennetteydik * ve hep burda kalmalıydık *



odamızın yerleri tahta * tavanı tahta * Tv yok * siz odaya gelmeden önce şöminenizi yakıyorlar * ve sabaha kadar yeticek kadar odun da bırakıyorlar *



farkındaysanız aklım orda kaldı *


tekrar tekrar gelicektim * bundan adım gibi emindim *



ziyaretçi defteri dolup taşmış * 5 yıldızlı tatil köyü kovalayan insanları anlamak zor *


duvarları bir sergi gezer gibi izliyorsunuz *


 yeşil * güneş * yeşil * güneş *
'' burdan hiç dönmesek olurmu ? ''




hayvan ve özellikle kedi seven işletmelere karşı bir sempatim var * Dumdum ' a benzeyen bu kedi buranın kedisi * ve duvarda ''kediler her zaman haklıdır '' yazan yazı ise buraya olan sevgimi daha da arttırdı *