Çarşamba, Mayıs 16, 2007

jenerik akışı ama ruhsal jenerik *


kimse melek değil * kimsenin kanadı yok *ayrıca size bişey diyimmi * hiçkimsenin cennete gideceğinede inanamıyorum bi türlü * çünkü varoluşumuzun bizzat kendisi günah * tabiata karşı geldi Havva ve Adem * kendi adıma konuşmam gerekiyorsa * elma yemeyi sevdiğimi itiraf etmek zorundayım *
dondurmalı tshirt birinin üzerinde görülür * taaa masadan kalkılır yanına gidilir * nerden aldın denir * şurdan şurdan der * kalkıp oraya gidilir * pazarlık yapmayı unutma yabancıları kazıklarlar lafını unutmadan pazarlığa başlanır * ve başarıyla ulaşılır * yanınızda ki erkek arkadaşınız döner ve şöyle der ;'' ben kızları anlamıyorum abicim ''.

kışlıklar kalkınca ev nasıl rahatlıyor * ferahlık doluyor * camlar açılıyor * evin hantallığı üzerinden kalkıyor * zaten halıdan nefret ediyorum * vileda en büyük kankam * çok titiz olma misyonum yok * çok temiz bi kadın olmadım olmıycamda *hocambakın rahatınıza * yerleri günde iki kere silince hiçbirinize plaket takmıycaklar * kocanız ;''aaa benim karım çok temiz ona hergün bin kere daha aşık oluyorum ''demiycek *çamaşır suyu kokulu evinizi gören komşularınız titizliğiniz karşısında size tapınmıycak * hayat çok kısa * zamanı evin içi temizlikle kafayı yiyerek harcamayın *

pembe ayakkabı * ben * içine siyah çorapla * bende tam bunu düşünüyordum * bi insanın onu tanıyan arkadaşları olması ne güzel * hediye seçimleri hep bankoooo oluyor *
bu makasla ne yapıcam biliyomusunuz * amip gibi çoğalan tayt ları kesicem * evet evet yanlış duymadınız * ben ki 80 lere tapan bi insan evladı olarak yeterrrrrr diyorum anlayın * tayt çok iddalı bişey * onu bırakın tayt ı kombine etmek çok kolay görünür ama çok zordur * hele şu renkli taytlardan uzak durun * yokkk anam babam ben illa tayt giymeden göçmek istemiyorum bu Mayıs ayından diyorsanız * tavsiyem üstlerde de 80 leri takip edin * ben bu yaz bitene kadar puantiyeli ayakkabı , tayt ve düğme küpe takmama kararı aldım * şu furya bi bitsin seneye saklıyorum * benim için seneye giymekte bir sorun teşkil etmiyor *


bonanza diye muz markası varmış * çikitaya rakip olma yolunda bu * baksana isim aşmış kendini * bonanza banana * ye baby