Perşembe, Temmuz 19, 2007

kavramsal katır kutur hayat *



inanılmaz garip birşey oldu *
ortaokul ve lise sıra arkadaşımı gördüm *
yıllar geçmiş * İtalya 'ya üniversiteye gitmişti * orda doktora yapmış * 2 çocuk yapmış * hem kariyer hem çocuk yapmış * hala mükemmel yani *
yıllar öncede öyleydi *
ortaokul ve lisede okul birincisiydi *
yıllarca sayısal derslerden ondan kopya çektim *
matematik ve fen derslerinden onun sayesinde geçtim hep*
kızın az kollarını momartmadım sınav esnasında * açsana lan kağıdını diye *
bunun karşığında bende onu sosyalleştiriyorudum *
biz yurtdışından mektup arkadaşını edinmeye çalışırken o tübitak la mektuplaşırdı *
matematik dehasıydı ama gelin görün ki ineğin allahıydı * ben bana verdiği kopyalar sonucu onu çevremize alırdım *
eee napalım okul birincisi sıra arkadaşım olmuş * kaçırırmıyım *
matematik den nefret eden ben * analitik zekayı inkar eden ben için kaşıkçı elması gibi bişeydi o kız *
matematik öğretmenimiz yabancıydı * dersin 10 dakikası Türk öğretmenleri aratmıycak şekilde bize öğütler verirdi *
matematik hayatın taa kendisidir * matematik hayatımızın her anında karşımıza çıkıcak * matematik zeka pırıltısıdır * beyni kaslandırır - falan filan *
ben ise bu lafları saçma bulurdum * çünkü ben şimdi çizim yaparken yaparken veya yazılarımı kaleme alırken sayılara ihtiyaç duymuyorum *
rakamlar hep soğuk gelmiştir bana *
takvim * yaş * sayılı gün * para sayma * yaniii rakamlar hep soğuk şeylerle karşıma çıkar *
sevmemem için bi ton gerekçem var *
zeka pırıltısının matematikle ölçülmesine alabildiğine karşıyım *
fen lisesi tiplerini sağlıklı bulmuyorum * körü körüne formüllerle hayatı geçen bir insan olmaktansa yaratıcı denyoları tercih ederim *
yaratıcılık ve üretkenlik gerektiren işlerle uğraşan insaları daha sürprizlerle dolu bulurum hep * hediye paketi gibi * heran herşey çıkabilir *
ben bellli bir formülü takip edemem * çok komik olurum *

işte o kız hala aynıydı * bence o öyle doğmuştu * mükemmel olmak için * planli programlıydı * tatili bile öyle bir programlamış ki *
hedef ,plan ,sonuç şeytan üçgeni insanı *
lafladık * anlattık *
Prof olmak tek hedefiymiş *
benim şuan ki hedefim ; denize girip * eve gelip * kedimle güzellik uykusuna yatıp * sonra ; sonbahar kış modasını kaleme almak *