Çarşamba, Temmuz 11, 2007

you smell wonderful , which perfume do you wear ?


tamamen deniz kokuyorum * huzur kokuyorum * hindistan ceviz aroması tavan yapmış Hawaiian Tropic kokuyorum * kışı bu yüzden sevmiyorum ben *
yanlayıp yatma durumum aldı başını gidiyor * fazla oturamıyorum ben anladım * ama tabii çok İtalyan misafiriniz olunca bu durum kabusa dönüşüyor * çünkü onlar masa başı muhabbetlerini gecenin ilerliyen saatlerine kadar devam ettiriyor * benim ise gözüm hep şu kocaman koltuklarda * muhabbette bir ara yakalayıp kendimi koltuklara yanlamak istiyorum * ama gelin görün ki bu bi zamandan sonra alışkanlık haline geliyor * sırtın hep yatış açısında olsun istiyorsun *

sebzeli lazanyaya kaldırıyoruz ! etsiz ve kansız güzel günlere kaldırıyoruz ! hoppp yuvarlıyoruz sonra *


enfes bir kitap bu * arşivlik bölümünde yerini alıcak cinsten * Pierre Jean Buffy , herkesi şaşırtıcak şekilde güzel fotoğraflamış bu cenneti * bu kente aşık bir fotoğrafçının bakış açısı ve hiç bilinmeyen köşeleriyle romantik Venedik ! * Bernard Neau tarafından kaleme alınmış kitap ve eğer gitmeyi düşünen varsa bu kitabı önceden edinsin * tur rehberleriyle salakça boşuna zaman harcamayın * burda çok gizli noktalar var *

gelen mailler için çok teşekkürler * meğer ne çok GO VEGAN çağrıma duyarlı insan varmış * sevindim * mutlu oldum * beynini ve midesini kontrol edebilen insanları çok seviyorum ! herkese sevgiler