Salı, Kasım 06, 2007

insan şansını kendi yaratır ,babayı yaratır !



bu şans olayı çok dolambaçlı ve gayet virajlı bir konu *
başlığı böyle attım atmasına ama bu konuyu ele alasım kaçtı birden *
ulan dedim ben bu işin içinden çıkamam *
yazdıkça yazarım *
sonucuda bi yere varmaz *
uyanmama yardım et *
CHROMEO NEEDY GIRL dinliyelim *
kulakları 4 açalım *
öyle aç ki üzengi ve çekiç üçüncü kankalarını aramaya çıksın

havalar soğuyor * üşüyorum *
ama şömine ve kedimle ısınıyorum *
sıcak şarabı salla * hala soğuk şaraba devam be blog !
sıcacık ceketler ortaya döküleeeee *
Vintage ceket modelleri heryeri sarmış durumda *
işte BU en güzeli *

tanrım irade denen şey var ise *
şayet öyle bişey var ise *
ben bu kutuyu market rafında gördüğüm andan itibaren o şey ortadan kalkıyor *
ve her seferinde alırken her gün az az yiyeceğime dair kendime sonsuz sözler veriyorum *
ama her defasında ilk geceden tüm kutuyu bitirip *
kutunun dibinde ki kırıkları kafama dikiyorum *
sonra sabaha kadar mide fesatı geçiriyorum *
niye ben bunu yapıyorum *


kedi aşıkları için bulunmaz bir fırsat *
evet evet kedili elbisem *
el sürmeyin tırmalar


Murat Boz 'un sexy görünmek için verdiği caba çok fena *
yahuu adamın normal hali daha etkileyici aslında *

çok rahatlar ve çok komikler *