Çarşamba, Şubat 20, 2008

ruhumu geviş getir evrene *

tam ortasında garip bir oyunun
çıktım
bağırdım geceye doğru dosdoğru :
ben oynamıyorummmmmmmm
ben oynamıyorummmmmmmmmm!
bahar ve yaz gelsin *
çok istiyorum *
bu bir kavuşma *
gerçi kar yağmasına rağmen her yer yemyeşil burda *
anlamış değilim *
kazaklarımı katlayıp kaldırmak istiyorum *
tüm kışın tortusunu onlarla kaldırmak istiyorum *
naftaline bile gerek duymam *
o koku sinirlerimi bozuyor !
ruhumuzu kemiren güvelerden sonra bu güveler koymaz bize *
günün lafını etmiş bulunuyorum *
hakkımı yemeyin *


olası The Police komasına karşı tüm önlemlerinizi almalısınız *
çünkü kulaklarınızda Sting sesi duyma istediği herhangi bir saatte kapınızı çalabilir *
mp3 ler ve konser görüntüleri elinizin altında olmalı *
tehlike anında kırabilmelisiniz *

gönlümden kırmızı geçse bile *
elim beyaza gider *
bazen tam tersi olur *
sonra küsmesinler diye ikisiyle de hoş beş ederim !
üzüm yararlı ya * o hesap !