Çarşamba, Mart 12, 2008

alnımı kaşıyarak düşünüyorum *

elimde maydanoz tohumları var *
pazılar yeşil yeşil hala *
kedilerim etrafta *
herşeyi bırakıp İstanbul' a gitmek an ve an koyuyor *
ara ara *
hep değil *
sanki dünyanın en ıssız ülkesine sürgüne yollanmış bir insan paniği oluşuyor *
sanki hiç geri dönmiycekmişim gibi *
oysa her haftasonu kaçıcam buraya *
ama yine de kıyafetleri toparlamak temelli gitmek demek *
vaz geçiyorum bazen *
ikizler burcu insanı olmanın hakkını sonuna kadar veriyorum *
Holivud filmlerinde olduğu gibi bavullarımı hazırlarken ağlamak istiyorum *
hatta filmlerde ki gibi havaalanından koşa koşa geri dönmek istiyorum *
tarihçeme büyük harflerle düşülsün şu günler !!!
lakin uçakla İstanbul 'dan 20 dakika olan burası için anca bu kadar bunalım yapılabilir !!!
*
elimde bin ton karışım çayım *
dobra dobra programları sayesinde her türlü doktordan bitki çayları tarifleri edindik *
çılgınlar gibi aktarları tavaf ettik *
funda yaprağı ve biberiye poşetleri elimizde kaç kilo vericeğimizi planladık *
Dumdum bu kokudan hoşlanmadı *
hakkı var !!


ona sempati duymamın tamamen başka boyutları var *
en yakın arkadaşım Tilde ' ye çok benzemesi *
Tilde ' yi özlediğim zaman ona bakıyorum *
hele hele BU !!! bu fotosunu çerçeveletip salona koyabilirim*
çünkü kendi fotoları bile ona bu kadar benzemiyor *
ahhh Tilde ' yi çok özledim *
Imperia ' ya ışınlansam *
2 gece sabaha kadar muhabbet etsek *
2 gün yeter bize *
ekmek hamurundan yaptığımız soğanlı pizza ve beyaz şarabımızdan başka birşey de istemeyiz !!!


Bu öğretmen ve anne ayakkabılarını çok seviyorum ben *
artık annem bile IYKKK derken ben bu hevese nasıl ve nerde düştüm bilmiyorum *
geçmişimi hatırlatması sebep olabilir belki *
ilkokul öğretmenim ve annem o zamanlar ki stil ikonu kapsamındaydı !
sanırım bu çağrışım beni bu yöne doğru çekiştiriyor !
vintage şapkalar
ve kahverengi vintage ayakkabılar !!!!
mükemmeller !
sizden iyi olmasın ama iyiler !!!
şimdi biraz Foals dinleme molası ......