Pazar, Mayıs 18, 2008

sessiz söz çevrintileri *

Ah blog
herkes bi yerlere gitmiş
tatil ya
cep telefonuma durmadan mms ler geliyor *
deniz kenarlarından * ovalardan meralardan *
kıskanmamak ne mümkün *
ben evdeyim *
her yönlü çalışmam lazım !
hala 2 hafta önce ki fotoğraflarıma kayıyor elim *
onları koyasım geliyor buraya *
ne işim var lan bu evin içinde der gibi !
ama işim var !
gerçi oralarda şimdi ana baba günüdür *
Yalçın Bayer ' in değindiği gibi farklı amaçlar hedeflenmekte *
uzun süredir bu konuya kim değinicek diye beklemekteydim *
daha kapsamlı ele alınsaydı keşke *
ama alamazlar !!!
herneyse bu güzel günde derin olaylara girmiyelim kurban *
*
ama durun durun
ŞU olaya bakmalıyız :
tanrım konuşulan ve yazılan paralara bak *
o kadar param olsa ne yapardım acaba *
bi arabaya yaratabilir miyim *
yok lan salak mıyım ben *
peki onlar salak mı
kim akıllı kim salak *
yaman çelişkilerde boğulmaktayım blog !
Bilge bile sattı Ferrari ' yi !
satma lan bi el ver Cadde'de turlıyalım ....
Hacı bunlar patinaj çeker mi ?
*
Ben çalışmalıyım :
Bu güzel müziği dinliyerek
bi kaç güzel şeye bakarak
bi kahve
bir sigara ......
iyi pazarlar