Pazar, Şubat 22, 2009

3 Yanlış bütün kekleri götürür*


- Annelerin,kavanozlarla arasında ki derin bağı yıllar yılı anlayamımışımdır.Anne ve kavanoz ikişkisinin arasında kimse giremez ev ahalisinden !
-
-Düşük bel pontul ve jean akımı, ortaya yep yeni bir sektör çıkardı * alttan çıtçıtlı badi! Oturunca,eğilince; çatal gözükmesin hem de belden hava akımı girip dötü dondurmasın diye !Ama yalvarırım şunun ten rengi olanını giymeyin ya !
-Fotoğraf çektiriken elle kadraj yapıp şirinlik yapma akımı ne zaman son bulacak
-

-ouvvvvv 5-2 ne komik lan ama biz 6 atmıştık bunlara ! azılı acizlik!
-

-T.ile İborotti-Beyaz Mendil şarkısının akustik alt yapısı hakkında kafa patlattık !Çıkı çıkı çıkı çıkı kısmında takıldık !
-
-Hollanda şıp diye vize verdiği için artık çok sevdiğim bir ülke!
-
-Mesaj attıktan sonra;'mesajım geldi mi?' diye arayan insanları anlamaya çalışıyorum . Ayrıca, mesajı ileti raporlu yapıp gitti mi gitmedi mi? yi teknolojik olarak takip eden ajanlardan da feci tırsıyorum ! Yalan da atamıyoruz ağız tadıyla ha !'Aaaa mesajını almadım' diyemiyosun mesela !!!
-
-Arabalarının arkasına hala ve hala mezun olduğu üniversitenin stickirini yapıştıran insanlara burdan el sallıyorum !Bu stickrılardan yola çıkıp bir istatistik yaparsam memleketin yarısının Harvard mezunu olmuş olması gerekiyor!
Bunun dışında arabanın arka ve arka yan camına , yaptığı aktivite and sporun stickırlarını yapıştıranlar da yabana atılmasın !
scuba diving stickrı ,bak ben ata biniyorum riding stickırı vs!
Burdan da bi yüzdeye vurursak memleketin yarısının skuba dayving ve atlı sporlar yaptığı çıkıyor ortaya !
Ulan birinizde delikanlı gibi çıkıp her haftasonu halısaha maçında kaleci oluyorum diye yazsanız ya!
Yalancılar !



Tozlu koltuğun altında kalmış,eve nerden geldiği muamma Creative Review Mag!
Kreatif insanları severim ama çakma kreatifleri değil !Kendini başkalarına bambaşka tanıtanları değil gerçekten fikir doğuranları severim!


Ülkenin 4 bir yanında belki başka kimlerin üzerindedir bu desen !
Bi sonra ki aşama hep merak oluyor !


'kalbimde ki tatlı sızı,sensin bu göynümüm yazı' epılı!



Leopar print gömlek,kalpli herhangi bir takı ve siyah Rayban üçlemesini kullanmak bu sıralar benim favoritemmm!
ahh tabiii ki üzerime aldığım çakma deri ceketimi unutmamam lazım !




Süper bir kitap bu *
1923 yılında İstanbul'da şu dergi de varmış göz atıyım diyorsanız edinin a dostlar !
Böyle müshehcenn yayınları da zaten sadece Erol takip eder !
Sapık sayılmaz ama normal de sayılmaz *
Onun kütüphanesinden almıştım kitabı,bir sene oldu vermedim ama hala hacılamış sayılmam *
hala vericem!

 


Robin Hood bile gelip buraya,bizzat TIKlıyormuş:
 

En iyisi sen söyle ben dinliyim ;
Minik fincanından taşmış Türk kahvem ve yanında çifte kavrulmuş lokum eşliğinde tadına doymuyor kulaklarım !
En iyisi sen söyle ben dinliyim !


Seyahat engeli olmayan bayan !