Perşembe, Şubat 05, 2009

Himalayalardan geldim yorgunum hancığ*






Yoğun bir hafta gibi gösteriyor gidişat *
Herkes grip ve ben kendimi kollamaya çalışıyorum *
Hangi kanalı açsam kolbastı yapıyorlar , ondan da kollamaya çalışıyorum kendimi !
grip ve kolbastı bu/günün ana başlıkları !!!



Ben ısrarla çok yaratıcı bir millet olduğumuzu düşünüyorum *
Bitmiş viski şişesinin içine demlemmiş soğuk çay koyup//salonda ki büfede bir içki köşesi oluşturmak gibi oldukça zeka gerektirecek buluşlarımız mevcut !!! Büyükbaş içki şişelerinin sağını solunu minik eşantiyon likör şişeleri oluşturur,büfede ki ahengi korumak adına!!!
Bu buluşu yabana atmayın =
Çay ve viski rengini kafada muhakeme edip,harekete geçmek önemli bir reaksiyondur!





Meriç arkadaşımızın el bileğinin dolaylarında ki dövmeyi çok sevdim, sırtında ki elmalı dövmeyi de çok sevdim,
Erol'un yıldız dövmesini zaten beğeniyorum !
Rana'nın kirazları ise favorim !






Algılama sorunum yok blög ama kocaman yazılı dergilere karşı sempatim hat safhada!
piyasa da mebzul miktarda bulunan böyle dergilere karşı bir tipokrafik fetiş oluşturuyorum !




Tanrı herkesi Luxor'un hışmından korusun *
tam sona dayanmışken ''eyvahhh ulan burdan sittin sene dönüş olmaz'' derkennn BACKKKKK kazanmakkkkk çok huzur verici olsa bile ..

Keep hope alive açıklar arası favorim


fistan giymiş etekleri alaylı !!!!