Perşembe, Şubat 12, 2009

ne diyosunnn gel bi çay iç!

-Yağmur abartmadığı sürece seviyorum .Galiba artık şemsiye taşımak konusunda da daha başarılıyım!(küçükken şemsiyeyi ters çevirip üzerinde tepinme gibi fantazyam vardı )
-Sessiz ortamda oluşan öksürük krizi ,,,annemden bana geçmiş olabilir mi?
-İborotti güneş gözlüklerinin hastasıyım.Yıllar değişir bu gözlükler değişmez!
-Bazen bi şarkıya eşlik ederken back vokalide seslendiriyorum ! sonra sesim takatim kalmıyor!ne zorum varsaaaa*
-haberleri izlerken bir çok kafatasında sigara söndürme isteği gibi üçüncü sayfa haberlerine yakın istekler hasıl oluyor!
-Bu sıra oylum oylum dövmelerden hoşlaniyore!
-Yolda hatunların kalçayı dikizlemek amacıylan hanıma yol veren nazik Türk erkeğinin durumu ne olcak ?Hani baktın ne olcak ?
-Niye bütün kadınlar ''ben fazla dobrayım'' ve ''ben dobralığımdan kaybediyorum'' gibi laflar kullanıyor hep .Neden bu lafları ben çok sık duyuyorum !
-Süryani Şarap evinin şaraplarının tadına vurgunum !
-Erkekler dar ceketler giysin ,içlerine tshirt giysinler!Ne var giysen *




Spor salonunda arkaya yaslanmalı bisiklet(yan gelmeli) pedallarına abanırken bi yandan da Petek Dinçöz izleyen insan bendim !Önce millete baktım herkes spor yaparken önlerinde ki ekranlardan kayak şampiyonasını izliyor * ulan sanki evde hepsi yemeyip içmeyip kayak elemelerini izliyor .Hepsi dersin Alp'lerde doğmuş! Ben de başta karizmayı sarsmamak adına bu kanallara bakındım sonra dedim eeeeeeee başlarım ben böyle işe .Emine Beder , yalancı ekmek kadayıfı tarifi veriyor .Petek Dinçöz'de ise amcam havuç suyundan bahsediyor!!!
Vur pedalın telineeeeeee erisin yağlarrrrrr*



Miki miki olalı böyle atkı görmedi *
Atkı dedim aklıma geldi ;
ben yıllar önce aşka gelip bi atkı örmüştüm *
tanrımmmmm ne biliyim ben kendimi kaptırıp battaniye yapacağımı *
Bere ise delikli delikli olmuştu *
O gün bugün elime şiş almam*
eyy gidi günler !



Bayıldığım duvar kağıdı!
Tübaaa nasıl ama?



Güzel fotoğraflar görünce keyfim yerine geliyor!



Parkanın her türlüsüne sevdalıyım *
kışına içine düğmelenen yünleri ile sıcacık tutuyor hem !
Bi sene Kate Moss ve sevgilisi giydi diye ölümüne parka modası vardı *
şimdi dua ediyorum ki Kate Moss bi daha giymesin diye *
puşi takma sürü psikolojisi örneğinin bir başka çeşidiydi o yıllar !
 


Blendır ve mikser sesi,elektrikli süpürge makinasının sesi,ketılın su kaynadıktan sonra tak diye atması,ekmek kızartma makinasının ekmekleri fırlatması,aç kurutma makinası sesi ,düdüklünün çıkardığı tıssssss sesinden ödü bokuna karışan kedilere adıyorum bu postu


Yine günlük 'le le le sakiney' lere tıklıyordum ! Le le le Sakiney'in nadide le lerinden Le basınça tıklattım fareyi.Frida Hyvönen'i gördüm !
aaaaaa maaaaa derken verdiği bu linke tıklattım mouseu!
Tanrım ne kadar güzel,ne kadar nevazende notalar bunlar dedim kendime sonra kahvemi koydum tekrar tekrar dinledim!

 

TIK'ın içinden misin ?

bir munasib zamanda
mesela saat onda
buluşalım blög da
der gibi geldi bana!