Pazar, Mart 01, 2009

ben bu blögun ay balam maralıyam!

Ufuk Arkun , bir çok şeyi özetlediği roportajında şöyle diyor :

''Türkiye’de aslında hem erkek hem de kadın modasıyla ilgili en büyük problem hâlâ süren kimlik arayışı, yani bir stil yokluğu söz konusu. Mesela İtalya’ya gittiğinizde sokaklarda hem kadında hem erkekte bir İtalyan tarz görürsün. Fransa’ya gittiğinde, keza Danimarka’ya gittiğinde hepsinin kuzeye, güneye ait tarzını görürsün. Bizde şu anda birçok şeyin çok hızlı gelişiyor olmasından dolayı bir stil kargaşası yaşanıyor. Bunu hem kadında hem erkekte görüyorsun. Dolayısıyla insanların beyni çok açık, çok yenilik istiyorlar. Fakat her yeniliğe çok fazla açık olmak da güzel bir şey değil, o da stilsizliği getiriyor''.
-
-Kışın bar/a boğazlı kazakla gelen erkek modeli vardır!Hadi gel Erzuruma gel Erzurum yahşi güzel modunda yün boğazlı kazakla sıcak bar ortamında havale geçirirler ama bozuntuya vermezler !
-
-Skinny Bitchden aklımda kalan en baba laf ;''Soda sıvı bir şeytandır ''lafıdır !''. Soda içince zayıfladığını sana Türk beyin yapısına selam ederim !
-
-Yemek yazarı John T.Edgen'in tv programlarını kaçırmamaya çalışıyorum ! Donutla konulu programı esnasında bir Donuts kitabı olduğunu da öğrenmiş oldum !
-
-Çizmek ve yaratmanın öyle kolay bi şey olmadığının bir delili niteliğinde ki çalışma!
-
-Bir blogun comment muhabbetnamesi o blogun kalitesini ortaya koyar mı?gensorusu!





beyaz giyince mor oje sürmek gibi bir huylu huyundan vazgeçmez huyum mevcut !
kışın beyaz rengi kullanmayı ve bri yerlere monte etmeyi seviyorum !
Ama ama
b.bg evi kızı ve gelinim olur musun? evi kızları gibi upuzun beyaz çizme giymenin sigara içimi gibi cezaya tabii tutulmasını istiyorum !



Bu Mart ayının onlar için çok ateşli geçtiği belli *
En azından bizim mahallenin kedileri için bunu rahatlıkla söyliyebilirim *
Gündüz normal hayat gailesi ile uğraşıp duruyorlar ama gece çökünce hepsi bi ağazdan başlıyor koroya!
Kedi sesi dışında herşeye benzer sesler *
bazen adam boğazlıyolar diye camlara fırlıyorum *
Bu sesler sadece dişi ve erkek kedi arasında ki cilveleşme meohyeyhhh ları değil.
2 erkek kedi arasında ki düellolar feci !
'burası benim mekanım ve o dişiyi ben senden önce buldum 'kavgası ve bu düello sadece surat surata bakışma şeklinde minimum 3 saat sürüyor!
üffff erkeğin kedi olanında bile 2 gram beyin yok ya!

biri bana gelsin O da sana TIKlasın




Belle&Sebastian
Stuart Murdoch'un kabile reisliğini üstlendiği ailemizin müzisyenleri onlar .
Enteresan arkadaşlar bunlar örnek hepsi her müzik aletini çalıyor ayrıca şarkı söylemeleri dışında ki konuştukları İngilizceyi anlamanın imkanı yok ! Bu dünyaya ait olmayan bir İngilizce konuşuyorlar !
haa unutmadan ''Dont leave the light on baby diyor ve kafama sıkar giderim'' diyorum!




Mektubunda diyorsun ki gel gayri
sütler kaymak tutar tumaz ordayım !(ibibikler ötünce de damlayabilirim belling olmaz)