Salı, Mayıs 12, 2009

nutella kasidesine mensup bir kadın O!



Çikolata paylaşamıyorum ben
Minicik yeğenim çikolatanın hepsini yiyemese de bana kalsa diye bile dualar ediyorum!
Ne kötü lan utandım bak şimdi minicik çocuğa karşı .
Kötü bir teyze miyim ben?
Ama o da her seferinde hepsini yemek zorunda mı?
Tamam çocuklar,,kadınlar ve kakao arasında ki muhteşem bağı anlamıyor ama kazık kadar adamlara ne demeli?
Erkeklerin mendebur olan çoğunluğu çikolatayla kadın arasında ki o muhteşem bağı fark edemezler*
''Selülit yapıyor,şişmanlatıyor,karaciğeri yoruyor,sivilce yapıyor'' türünden fetvalar yüzünden suçluluk duymamızı sağlarlar sanki hepsi Brad Pitt anasını satim!
herneyse;
Nihayet şimdi tıp biliminin çelişkili alimleri çikolatanın içindeki polifenolleri keşfettiler de çikolatanın zararlı kolestrolü azaltan bir antidoksidan olduğunu açıkladılar.
Bu ne mene bir iştir ki aya insan göndereli 40 yıl oldu.
heyhat çikolatanın içinde ki antidoksidanı keşfetmek ancak bugüne mi nasip oldu?
manyak.mı.sı.nız?