Perşembe, Mayıs 07, 2009

sana ve bize yazdım*



SANA;
-
Bu sokaklarda yaşamak en az bu ülkede insan olarak yaşamak kadar zor farkındayım .
cinnet geçirmeye meyilli olan bi ülkenin sokaklarında köpek olmak nasıl bir duygu tabii ki anlamam imkansız .
İnsanların zevkine direksiyonu üstünüze kırdıkları ,
zevklerine üzerinize benzin döküp yaktığı,
boynunuza çamaşır ipi geçirip sıktıkları ,
kuyruğunuzun testere ile kesildiği tonla vahşet!!!
biliyorum sizlerde bizlerden büyük yüreğinizle tüm olan biteni anlamaya çalışıyorsunuzdur
Köpek de olsanız.....
Bazen sizle gözgöze gelmekten korkuyorum *
Aslında utanç diyelim buna*
İçim burkuluyor*
Farkındayım Bekir Coşkun gibi bir hal alıyor yazım ama bunları söylemem lazım .
Belki bir kaç kişi daha farkına varabilir diye,
duyabilir diye!
Geçmiş yıllarda canlı canlı itlaf edilmenize susan insanlar belki şimdi olaylara karşı sessiz kalmaz diye
diye
diye...
*
Ne düşünüyorum biliyor musunuz,,sizin canınızı acıtmak isteyen insanlar sizi hiç anne olarak görmedi ,
bebeklerinize süt verirken ki özeninizi görmedi! Görse yapmazlardı diye umutlar oluşuyor içimde bazen !
üfffffffff neler söylüyorum ben
bebeklerini annelerinden ayırıp canlı canlı gömmedilermi bundan 2 sene önce .
kime ne diyorum
INSANOGLUNA;
Bunca okumuş etmiş
her olayda kaplan kesilen insanlar nerede?anlayamıyorum !
Çağdaşlık ve uygarlık diye bağrınan insanlar nerde?
Çağdaşlık sadece türk bayrağı sallamak mı elde?
Etrafinda binlerce cami varken bir hayvan bakım evinin varlığını istememek müslümanlık mı ?
Bu hayvanlar istiyerek bu bakım evlerine gelmedi İNSANLARDAN GÖRDÜKLERİ İŞKENCELERDEN DOLAYI TEDAVİ OLMAYA GELDİ!!!!
Memnun musunuz bu durumdan?
değilseniz;
Lütfen gönüllü olun .
Lütfen sadece Huskylerinizi ve Golden köpeklerinizi Bağdat Caddesi ve Bebek sahilinde gezdirmekle kalmayın .
Kedilerinize kristal kummu alsam yoksa normal mi diye düşünmekle kalmayın,,,can sevginizi genelleyin !
hoşunuza gidiyor mu sokak hayvanlarının işkence görmesi ?
Nerdesiniz abi ?
Şimdi Kadıköy Köpekleri ile ciddi problemle karşı karşıyayız*
Sayfa açılınca ana sayfada anlatılıyor herşey !
Bi şeyler yanlış ve dangalakça gidiyorsa dile gelmemiz gerekir!
Çağdaşız ya
Avrupa birliği kapılarını eşeliyoruz ya
Kültür başkentiyiz ya
ondan diyorum
yoksa demem!