Çarşamba, Temmuz 08, 2009

mimleri pembeleşene kadar kavurun*




bu mim ve sobelerin de mevsimi var kardeşim
valla bak
bi yaz ortası bi de ekim kasım gibi hortluyorlar.
ki ne hortlamak !
dalga dalga akın akın
mimlenmeyenler hayata küsüyor,mimlenenler şakıyor.
ve 2005'den beri bu alanda faaliyet göstermememe rağmen hala yollayanlara hem anlam veremiyor hem de kafa atmak istiyorum !
Ulan her ettiğimizi yazıyoruz zaten bi de niye tutup kendimizle röportaj yapacaz onu anlamıyorum!!!!
cevapların hepsi ;Hurriyet pazar eki Ayşe Arman roportajına verilen cevaplar gibi*
yemin ediyorum korkuyorum
yani ''Nihat Doğan sakal gibidir,kestikçe uzar'' gibi bi felsefe bu !
*
*
ama durun madem konu geldi
ebe sobe mim dalgasına
o zaman ben de başlatıyorum
soru:
ebenizi nasıl bilirdiniz?
bu mim canımdan çok sevdiğim ebeme gitsin!
sobe sobe ebe ebe ebe
önce ben geldim
hayırrr bennn
ya benn
nasıl şirinsin bebeyim!