Salı, Temmuz 05, 2011

hamsi salamura yatağında kart dor*




Sapıyolar bazen yoldan bu çizgiler,aralarında bir muhbir var kim bilemiyorum!Hem suyu kaynadı bunarın hemide bu karikatüstük bombastük sketchbookumun son sayfarına gedim.Yolarımız ayrılıyor ve ben yepyeni kırmızı çizim defterime tanışma seanslarıma başlıyorum.Yok yok yok yok daha 6 sayfam var.Bu kafadan ve tarzdan ayrı çizimer için 'ya alah bismillah' diyorum.Açılışa bi tek kendim davetiyim.Hamsili carte dor kesip dilek diliyecem.Carte Dor geleneksel tadlar hesabııııııııııııııııııııııı! Allam sinir oluyorum bu huyuma ya. Çizim defterinden konu hamsili carte dora geldi. Bu süreçleri ve beni bunlara iten sebepeleri gözden geçirmeliyim.Son bi şey dicem: hamsili baklava vardı ama Reha Muhtar'la show ana habere çıkmıştı .unutma unutturma!!!