Pazartesi, Ağustos 08, 2011

ceket kardeşliği*



20 parçalık bi koleksiyon içerisindeyim!Kumaşlar>çizimlerle kavuşmayı gözlüyor,bunu hissediyorum!İşin ilginci, bu sefer Berlin için yapmıyorum.After fahionweek partilerinde, sevdiğim modeller yapmış olduklarımı giysin ve buna seviniyim diye yapmıyorum.Bu bebeleri; blog okurlarım alsın diye yapıyorum.Sadece 40 beden hatunlar için ideal olacak bunlar, yani nedense böyle bir hissiyat içersindeyim.Koca ayak kardeşliğinin bi uzantısı olabilir belki bu hissiyatımın temelinde yatan unsurlar.Tür konusuna gelince;her zaman ki ceket ağırlıklı olacak!

Uzun uzun süredir böyle bir şey aklımdaydı, hazır burdayken elimi çabuk tutmak istiyorum lakin ülkeyi terk eyleyince dönmek bilmiyorum!Sevdiğim bi kadın topluluğu var vintagebiscuit okurları arasında,kelimeler dışında kumaşsal paylaşım olsun istiyorum aramizda!