Cuma, Ağustos 08, 2008

ikindi üstü gazeliyatı *



Yan bina sakinlerinden ergen bir kızımızın aşka gelip ; Rafet El Roman krizine girmesi dolayısıyla ben de Rafet'in müzik dünyasından nasibimi alıyorum.
Aynı şarkıyı durmadan başa alıyor *tekrar tekrar tekrar!
belli aşık , ses çıkarmıyorum !
O yaşlarda ; hepimiz bi şarkıya takar,O şarkı ile platonik hülyalı rüyalara dalardık !Burnumuzda ve alnımızda patlak veren eşek kadar ergenlik sivilceleri bile şarkılarla aramızda ki romantizmi bozamazdi !
bu yüzden komşu kızına ses etmiyorum !
bak işte yine başa sardı
arada çatallı sesiyle şarkıya eşlik ediyor :
''Sensizliği kabul eden bi kalpte mutlu olamazsınnnnnn !!!!!''
yürüüü be Rafetttttt ...
arada klasik Rafet'in içli içli arabeskimsi Almancı aksanlı Türk Pop sentezi damardan dalıyor :
''aşşşşkkkk bir kalbinnn içinde ağlıyor ağşşşkk
sızım sızım sızlatıyor
ellerinden kaçılmıyorrr
virane ettin bıraktın aşşğğkk''
HUHH şarkıyı dinlerken yoruluyorum , bitkin düşüyorum,omuzlarım aşağıda ve hayata küstüm küsecem!
Anladım ki Rafet bana yaramıyor !
ne efektli bir mahalle yahuu!