Pazartesi, Ağustos 04, 2008

yoğurt koydum dolaba , ellere vay !



uhhhh ne gergin bir gündü
sabahın köründen taa bu saate kadar !
uyumak için bi kazan yoğurt yedim , bi boka yaramadı tabii
salak saçma bir kişisel gelişim kitabı geldi elime ,hayatı analiz eden bi kitap ...
ahh be kişisel gelişimciler size sesleniyorum :
Herşey gizemlidir koçum. En iyisi; anlamaktan ziyade onun keyfini çıkartmaktır .Çünkü aptallar hayatı anlamaya çalışır !!!
bu kitapda uykumu getirmez .... bırakıyorum !
yavru ağzı straplez tunik by Vintagebiscuit!
that's the wayy aha aha , i like it aha aha
Jay jay Johanson ,bazen gelir kulağımızı yoklar gider ;
I sleep no more
I dream no more
there's nothıng here
to wake up for !!

tasarımın sonu yok
tasarım dolu,güzel dergilerin tadı başka bişeyde yok !
oku!
tv'den,her reklam arasi min 3 kere fırlıyan; '' Var mı Nazooo gibisiiii ? Yoahhkkk '' ses tonu sinir uçlarımı yokluyor !
evet dostum bu reklam benim sinirlerimi hoplatıyor !
elimde süt ,
Nazo'ya meydan okuyorum !