Pazartesi, Ocak 26, 2009

ay çok eylemceli!


-Blog istifleme siteleri beni moda bloğu hanesine yazıyorlar delleniyorum! Yok öyle bi şey moda bloğu felan değilim,kim dediyse yalan söylemiş! Konusuz ve gelişine bir blogdur Vintagebiscuit!
-Ülkemize bir yabancı gelmesin/ tanrım kafamı devekuşu gibi kumlara gömmek istiyorum* Adriana Lima(fazla güzellik göz çıkarmaz) geldi ve yine 50cent de olduğu gibi çok utandım!Tezahüratların abartılı hali ve I love youuu adriana ı alove you diye kutulara vuruşları yokmuydu!
-Belediyenin parklara koyduğu spor aletlerinde spor yapan kadınlar ve onları izleyen testesteronlar !Kültür başkentine wellcome in parks!!!
-60lı ve 70li yıllarda halk tarafından tutulan her şarkı adına konuyla ilgisi olsun olmasın filmler yapılırdı.Feride,Hayat bayram olsa,Oh olsun, Derdim dünyadan büyük ve en büyük favorim Sabuha!Alayının hastasıyım !
-8 vürgül 9 büyüklüğünde depremler atlatır kalp! vites değiştire değiştire ağlar günler geceler *sonra sonra hiç beklemediğiniz anda başka doğabilen güneşler gelir!
-Burcu denyo yükseleni sızma!
-Araba anahtarı ile kulak karıştırabilen yaratıcı Türk erkeğini yine burdan selamlamayı kendime börç bilirim!

dergiler arasında eşelenme anlarından birinde,
Turgut Uyar'ın kelimeleri bitiyor baş ucumda:
''Aşk söz konusu olduğunda ikinci de üçüncü de sonuncu da ilk'tir.
İlk'lerde her zaman şakalı bir hüzün Son'larda hep acı var galiba.''


pontulları kesin
acımayın!
basit bir makina dikişi hop yallahhh


Hevval'in kedisi büyüyor!
hepimizi mest ediyor Ferruh*
Ferruh ve S. yuva buldu
ama hala içimde üçüncü kardeşlerini kurtaramamın acısı var*
öyle bir acı ki çok büyük suçluluk duygusu duyuyorum!
Arka camımdan ağlamaları kesildiğinde anlamıştım öldüğünü *
Sıcacık eve,el kadar annesiz kediyi nasıl sığdıramadım diye hala kızgınım kendime!!!


Gecenin konusu ; ''beni taşıması lazım'' lafıni diline sakız etmiş kadın familyası*
Evlendirme programlarında bile; 60'lık nineler ''müstakbel damat adayı beni taşıyabilmeli'' diyor.
Nasıl ürküyorum bu laftan*
Nasıl ürküyorum cahil özgüvenininden!
Kim kimi niye taşısın?
''Adam gibi adam olmalı'' lafından sonra ''sevgilim ve eşim beni taşıyabilmeli'' lafıyla tanışan ülkem kadınlarının şerrinden tüm karşı cinsi koru allahım !
Amen!


 
Melis ,,,blog ve blog yazanların bilimsel çalışmalara ve yorumlara konu olduğunu belirten yazıyı yolladı bana;
The Psychologist'de yayınlanan yazının konusu;blog yazmanın bir hastalık,kendini teşhir etme,bloğun bir zamandan sonra tutkuya dönüşmesi gibi oldukça uzun bir yazı .Daha önce de İngiltere'de bir kafa kliniği bu konuda bir makale sunmuştu ! Tespitler hemen hemen aynı
-
-
Efenim ben tüm bunların aksine herkesin yazması gerektiğini düşünmekteyim .
Hele bizim gibi susturulmaya meyilli ülkelerin insanlarının daha çok yazması,bişeyleri eleştirmesi,neden niçin demesi, birbirini bilgilendirmesi,kitap/moda/müzik/sanat/tiyatro/yemek/spor her türlü paslaşmasından yanayım!
Bunun yanında kişisel günlük bloglarının da artmasını temenni ediyorum kendi ülkem adına!
her fikirden blogun olması ve insanların anlatacak şeyleri olması fikri bile kulağa çok hoş geliyor *
Bence Blog yazanlar değil ama blog takipçileri daha tutkulu *
evet gerçekten bu böyle ;
blog yazan insan hiç değilse üretiyor,yazıyor,fikirlerini kelimelere dökebiliyor ama bir bloğa bir diziye olduğu gibi körü körüne bağlananlar ve commentlarını saat başı kontrol eden insanlar var
Burda blog yazarları değil blog takibatörleri mercek altına alınmalıydı oysa!(beni okuyanlar kızıp küfürü basmasın)

Yukarıda ki ID fotosunun çekeri Chad Pitmanidır ve aslında en sevdiğim fotosu aha işte budur!

 

Bazı vazgeçilmezler vardır*
araya başka kokular girer ama kürkçü dükkanı gibi O hep bildiğinize gidersiniz*
Bilirsiniz ki en iyi o hissettir!
Ver bi boyun *


maymundan geldiğim şüpheli belki
Yaşlandıkça katıra gidiyorum en azından orası belli


Alo Blög hattı!