Cuma, Ocak 30, 2009

Bu dert beni iflah etmez, dell eder!

-Geçenlerde ; IF afişlerinde Bedük sandığım kişinin aslında Dj Kalkbrenner olduğunu duyunca kısmı şok geçirdim!İnsanlar ve imajları çift yaratılıyor be blög!Ayrıca;Sen sen ol bu partileri kaçırma!
-Herşeye;'Oopppss' diye tepki veren tiplere kılım ! Ulan sanki herkesin kütük San Firansisko olmadı Kuzey Karolayna!Bizde Opss yerine kullanılan tepkii 'Anaaaaaa' dir olmadı 'amaninboooo'dur!
-'Evet' yerine 'ewet ve eet' yazan,arkadaşlarına 'dude' diyen tüm özentileri uçan tekmelerle tekmelemek istiyorum ben!
-Çılgınca f.riendfeed'den piyasa yapmaya çalışan yılmaz internet emekçilerini selamlıyorum! 7/24 vardiya sistemiyle çalışan bu arkadaşlara başarılar dileriz!
-Yürürken ve koşarken bünyeye en iyi gelen Wufi oluyor!Sevdiğim ülkemden hep böyle güzel tınılar çıka inşallah! amen!
-Richard Phibbs ,Kenny Degman'ı ne olur bir daha fotoğrafla! amen!
-Atilla Atasoy ve o yumuşak tok sesine bayılıyorum.Şu sıra nostaljik şarkıcılar IN ekranlarda.Ben en çok Atasoy'u seviyorum.Saçlarına koşut sarı sakallarıyla her ne kadar salaş görüntü sergilese de bir nevi yerli Chuck Norris'ti o .''Seninle savrulmak güzeldi'' diye naif sözü yazan naif insan!
Yahu kardeşim benim anlamadığım bi şey var
Feminist falan de değilim ama türlü türlü denyoluklara dayanamıyorum*
Bu erkek milletinin en şişkosu bile 90 60 90 lık kız arıyo kendi aklınca ! yani düşünün özgüveni !
Abim yemiş yemiş semirmiş göbeğin etrafı Uranüs halkaları gibi halka halka ama kendi kalemlerine bakmıyor !
Gözleri yine mankenvari kızlarda*
Zengini çulsuzu hala manken gibi hatun peşinde bunların !
100 Kiloluk bir arkadaşım geçen gün;'' kadın dediğin ince belli ve ince ayak bilekli olmalı'' dedi !
Ulan adam sen hiç aynaya bakmaz mısın?
Biz salak kadınlarda hala ''yok erkeğe göbek yakışıyor,yok kellik yakışıyor'' diye tüm anaçlığımızla onları üzmemeye çalışıyoruz!
Yiyim anaçlığımızı!
Yüzüne vurun abi sizde ''Zayıflaman lazım yoksa olmaz'' diye!
onlarda anlasın;spor salonunda kocası zayıf karılara baklmasın diye kilo vermeye çalışan ev kadınlarını !

 
Ya bu adamı seviyorum aslında ama beyinde yarattığı metaforların kurbanları hep biz oluyoruz! Yani ben Türk insanı olarak artık ona direnmiyorum,kabul ettim ve ;''Evet abi boyle bi adam var ve ölene kadar onun besteleri ile yaşıycaz'' diye kendi kendimi telkin edip, Serdar'a dair tüm soru işaretlerini yok ettim!
Ama şu son şarkı Gram olayını ben anlıyamadım
Sözler şöyle gelişiyorr;
-
yüzüme bakmasın,ama bırakmasın
beni yakan güneş,onu da yakmasın
yeter uzatmasınlar
-
Tüm bloggırlara ev ödevi veriyorum;
Colombo üstad burda ne demek istemiş?
''yüzüme bakmasın ama bırakmasın'' diyerek hangi akımlardan etkilenmiş?
hem bakmasın hem bırakmasın ! ohhhh yeahhh

Malum gerçek deri kullanmıyoruz!
Kullananları kınıyoruz*
İkinci sınıf insansın sen der gibilerden bakış fırlatıyıruz!
Deri ve kürk mevzuunda mahalle baskısı yapmaaayaa geldikk Alii Kırchgaaa

 

Bugün link verecek havada değilim*
başka kapıya!


En sonunda ayaklarımı lahmancuncu küreği gibi göstemeyen bir Nike bulmanın coşkusunu yaşıyorum!
Tosun gösterdi nette !T.wittera yazmazsan Dego'ya Nikey buldum stil danışmanı oldum diye yeminle giymem dedim!
yazmadı karizma mavzuundan!
Seni seviyom lan Tosun,tüm arkadaşların gibi !!!
tamam her genç kızım hayali olamayabilür amma vellakin kulak seviyor kendisini!
No surprise earth versiyon favorimmm!Böyle yavaştannn yavaştannnn

Mendili eline/mendil verdim geline!