Pazartesi, Nisan 23, 2012

aeroports de ben!


Kendimi en iyi hissettiğim yer havaalanı.Bi türlü havalimanı diyemiyorum ama neyse.Bazen düşünüyorum hostes mi olaydım acaba diye.Hostes olmaz yer görevlisi olaydım daha iyi olurdu.Abarttığımı zannetmeyin;kesinlikle muhteşem hissediyorum.Bi Uğur Cebeci ruhuyla hazırlanıyorum.Evden çıkışım ,bavullarla merdivenlerde ki mücadele,taksi-havaş nakışları,Atatürk havaalanın giriş kapısı,bavullarla iniş ve check-in.!Ayrıca benim uçağı kaçırma gibi bi durumum asla olamaz çünkü çok erken gidip hemen bavulları postalayıp özgürlüğümü ilan ediyorum.Öyle bankaların vip salonlarına da hayatta girmem.Milletin orda bile kendini sınıflandırmasına deliriyorum hele bunu forsquarelayınca kıçımla gülüyorum.Herneyse böyle ortada ki yerlere oturup bakınıyorum.İnsanlar,insanlar,insanlar...2 saat falan gözlemlemek acayip iyi geliyor bana.Sketchbookum en çok bu anlarda dolar .Ayrıca havalanının en iyi cafesindende alsam her defasında bok gibi çıkan kahveden de vazgeçmem,yarısında içemeden atarım ama her defasında iki katı parayı bayılıp yine alırım(bunun nedenini henüz çözemedim).Sonra öyle mal mal bakmaya devam ederim.Milletin tipinden ülke tahmini yapmaca oynayıp anonsla birlikte kapımı ararım.Saykoya bağlarsam kapıları hemen bulamam(çaktırmadan milletşi takip ederim) \eğer akıllı günümdeysen hemen bulup, millete yardım bile ederim.Son dakka makraj tazelemeden hayatta binmem,yere çakılırız falan öyle allıksız nalları dikmek istemem!Hep uçsam keşke thy ,pegasus megasus bana sponsor olsa.Orda çizdiğim havaalanı çizimleriyle dolu sketchbookumu sonra onlara hediye etsem.Ne var yeaaaaaaaaaaaaaa,niye olmasın.Mil puanım falan da yok amk.O karttan alim bari.Tarkan'ın havaalanı görüntülerinin yanında silik kalabilirim ama iddalıyım blög!
Havaalanında kendimi Monako pirensesi gibi hissetmemin altında yatan psikolojik etkenler nelerdir?(gitme istediği gibi götingen yorumlar hariç).Aranızda bi deli doktoru varsa ya şimdi yorum yapsın ya da ömür boyun sadece iç hatlar uçsun!