Salı, Nisan 24, 2012

beraber fotosentez yapsak*


Ne zaman evimde yeşiller ve çiçekler olacak acaba?Niye bu ev bitkileriyle bir tensel uyum yok aramızda acaba?Ne aldıysam kuruttum anasını satiim.Kaktüs bile kendi yaşamına son verdi.Kendim beslemekten bi ırak olmamın yanında annemin bi yere giderken emanet ettiği tüm çiçeklerini de kurutmuşluğum var.Kadının gözü gibi baktığı menekşeleri,orkideleri ve ismini bilmediğim tüm çiçeklerini de kuruturdum.Su vermeyi unutup ve ya su verilmiycek çiçeğin alt tasını doldurduğum için sonuç hep annemin küfürleri ile nihayetlendi.Ben çok çiçekli ev bitkisi yerine şu yukarda fotosunu koyduğum yeşil ev bitkisini seviyorum.Ben çocukken annemin arkadaşı Zübeyde teyzenin evinde vardı bundan ,belki ondan bir sıcaklık alıyorum .Tam 80'ler büro bitkisi aslında,çok hoşlanıyorum.Ama çok pahalı kardeşim.Sevgili blog okuyucularım; bu bitkiye sahip olan falan varsa bana hediye etsin şundan .Kurutmamak için ve hakkın rahmetine kavuşmaması için elimden geleni yapacam.Hatta Martha Stewart'ın tüm bölümlerini izler, çiçek bakımı hakkında botanik dağarcığımı bile geliştirebilirim.Kim bilir belki aşılama yöntemi ile çoğaltıp, içimde bi yerlerde saklanan ziraat mühendisi sayesinde dünya yeşiline bi katkıda bile bulunabilirim!!!!!!!!Yeaaaa yazdıklarımın hiç birine ben bile inanmadım.Ne zaman benim ev bitkilerim olcak ya,ne zaman?Bi yere giderken komşuya emanet edeceğim,daha çok yapraklansınlar diye''canım,aşkım günaydınn''diye sevebileceğim(öyle diyo uzmanlar,konuşun anlıyolar diyolar)yeşilliklerim yok.