Perşembe, Nisan 26, 2012

aldatma eşiği

Aldatan insanların, etraflarında ki herşeyi de aldattığını düşünüyorum.Kocasını,karısını,sevgilisini aldatan herkesin aslında başta kendi olmak üzere;tüm arkadaşlarını,anasını babasını,çocuğunu,manavını,köpeğini,evini,oturduğu koltuğu bile aldattığını düşünüyorum.Duyduğum zaman ve ya şahit olduğum bu hikayelerde tüylerim diken diken oluyor ve tüm oluşturdukları bahaneleri ayaklarına bağlayıp Haliç'in derin sularına bırakası geliyor insanın.Çünkü hiçbir canlının bunu hakettiğini düşünmüyorum.Bu kadar cesaretlenmişken,evliyken başka sevgili yapabilecek kadar ar damar dahil tüm damarları patlamışken pek tabii ki dürüst olma eylemini de deneyebilirler.Yanlış anlaşılmasın aldatmaya bir -namus- meselesi olarak bakmıyorum,tamtamına bir -kişilik- meselesi olarak bakıyorum.Kendi kendini aldatıp bundan haz alan insan,gizli gizli telefonlaşmaktan heyecan duyan insan,akşam eve gelip oskarlık oyunculara taş çıkaracak stand-up gösterisi sunabilmek ancak tezekle sıvanmış bir karakterin harcıdır.Her gece aynı yatağı paylaştığı insanı aldatan,nefes nefese bir odada uyuyan insanların kalkıp birbirini aldatabilmesi o insanın her boku yapabileceği anlamına gelir.Yani bu kadar rol yapabilen insanların, bi arkadaş ve dost olarak sizi aldatmaması olası mı?.Güvenebilir misiniz gerçekten bu insana?Aç gözlülük, cesaret ve yüzsüzlüğü alır, doyumsuzlukla harmanlar ve üzerine de zeytinyağı eklerseniz ortaya tamamen bir canavar çıkar .'Aşk tesadüfleri sever'de' her ne kadar bu eylem meşrulaşsa da, ben yine de 'aşk dürüstlükleri severden' yanayım.Bihter ölçeğinde 8 şiddetinde boynuz dizilerde milleti heyecanlandırmış olsa da  ben yine de 'boşanın ayrılın sonra ne bok yerseniz yiyinden' yanayım.Ve ortam bu kadar madame ve mösyö kılıklı,parmaklarda evlilik yüzüğü paravanlı tiyatrocularla boka sarmışken halen kalbini güzel tutabilen insanlara sevgi ve saygılar!Dürüstlük ve ruhun sadakatine inanan herkesi seviyorum,Lakin pipinin ve kukunun imanı yok!