Pazar, Nisan 21, 2013

cümlemize gelsin:pazar postu*






///Mezozoik dönemden fırlamış bir kaplumbağa örneğiyim sanki.Ama an itibariyle 'tosbağa'denmesini yeğliyorum.'Trias çağını gördüm de geldim hancı' diye diye yollanmaca.Yeni bir bavul aldım geçen gün(mecbur kaldım).Yani çıkma kat yaptım evime.4 tekerli tosbikyan ailesi.

///Bir gün, peynir yerken peynir komasına gireceğim.Çizzzzzz zehirlenmesi başarısını göstericem.Oysa sütü hayatımdan çıkardım ama bu peynirle başım dertte.Marketlerde bulunan o koca koca peynir tekerlerini sırtlayıp eve götüresim geliyor.

///Güzel mailleriniz için teşekkürler.Müzik tavsiyeleriniz,fikirleriniz,sorularınız için bolca öpücük yollamak var ben size.Sayıca az ama acayip dolu bir kadın-arkadaş- okur profiline sahip olduğumu son iki gün gelen maillerden daha da iyi anladım.Sanırım okumasını istediğim kişiler zaten okuyor.Yani birbirimizi bulmamız gerekiyormuş zaten,pek bi sürpriz yok.'Şunu nerden aldın,bunu nerden aldın'şeklinde mailler yerine kitap tavsiyeleri,kolajlarım ile ilgili yorumlar,müzik tavsiyeleri,eleştiriler ve beni besleyen çok güzel tavsiye mailleri geliyor.Postlarımı obje odaklı sunmayı hiç istemedim,sanırım bunu beni okuyan az sayıda kişiye geçirebilmişim.Kimse bi şeylerin markasını sormuyor ve sunulan kıyafetleri  işimin ve sanatın bi dalı olarak ele alıyor.Maillerin subject kısmının değişimi beni mutlu ediyor,demek ki hepimiz gelişip büyüyoruz ve blogunu okuyanlarda bunla paralel değişime uğruyor.5 sene önce beni takip edip şimdi eden çok az,kopuş ve yeni eklentiler, bu dönüşüm istediğim bi şeydi.İşte buna sevinebilirim.

///Kış koleksiyonlarının çoğu çoktan elimize ulaştı,çoğunu canlı kanlı izledim  ama bazı özellerimiz yok değil.Yaratıcı şeyler gördüğüm zaman heyecanımı gizlemek husunda sorun yaşıyorum

///Strawberry cheesecake tarifi son 3 gündür durmaksızın karşıma çıkıyor.Şirin çilekli kız konseptine kayma yapabilir önlemi dolayısıyla göz ucuyla bakıp geçiyorum .Ama sonunda o kadar şirin bi şey gördüm ki 'pes'ettim.Tamam kabul çilekli şirin kız konsepti önünde diz çöküyorum.Nasıl yenir ama pit pit diye.

///Çekim için gelen pabuçların benim koca ayaklarıma olabilmesi bir dezavantaj oluyor.Test sürüşü turlarını uzun tutabiliyorum.Şimdi bunları geçelim de sadede gelelim.
Al sana açık ara favorim.

///Kahve yanına lö cookie.
   İyi pazarlar.
   Listen: