Cumartesi, Nisan 27, 2013

paragraphz are ready senorita?







///Canlar and cananlar ,nedir durum?Bahar mı geldi.Bu sefer kesin geldi mi?Atcanız dimi kendinizi dışarlara şimdi .Ohh haftasonu bi de kesin kaçırmazsınız bu fırsatı.Sizi şöyle sağlam bi yağmur paklar.Güzel dileklerimle.uheuue.

///Allahım nereye baksam Beyonce.Hangi sayfayı tıklasam,hangi magazinei açsam,hangi sanal ortamlara tıklattırsam o!Beyonce sadece Beyonce diye görürdüm hep yani.Lakin ben yanlış biliyormuşum.Kolaj için elime geçen Amerikan dergilerine kolaçan edene kadar bu kadının böyle o coğrafyada tapılası bi ilah olduğundan bi habermişim ben.Son iki ay dünya üzerinde 6 dergiye kapak olmuş bi de,enteresan.İçim dışım Bey oldu,Bey aşağı Bey yukarı.Ama gel gör ki; eşinin çok sağlam bir star yaratma ve sunuş tekniği kullandığı kesin,dünyanın en iyi sanatçı pazarlama uzmanı bi adam...Jay Z olmasaydı, sanırım o 3lü kız grubuna tekrar geri dönüp,shake your ass yapmaya devam ederdi afedersin(çamur atmadan bitirmiycektim tabii ki).Bana da bak ha, celebiriti dedikodu zamanım gelmiş geçiyormuş bile.Kimse dinlemez şimdi bunu diye size anlatıyorum burda.Telefonla kimi arayıp Beyonce dedikodusu yapabilirim ki şu saatte.Daha Los Encılıs dedikolu seansıma ekleyeceğim  bi şey kaldı mı bilmiyorum ama bu Bey furyasından harbi darlandım ama sanırım herşey daha yeni başlıyor.Ha bi de iktidara kul köle olan sanatçıları oldum olması sevmem.Celebiriti dedikodumu toplumsal bi mesajla bitirip kendimi aklamak istedim.uheuheuhe.

///Donut fotoğrafına bakmayın siz,bunu da tamamen ben yemedim.Daha doğrusu şöyle anlatayım:tek zayıf halkamı hoş edalı tatlılar oluşturuyor.Kendimi bu noktada kesin çizgilerle engellemek istemiyorum ama bi yandan da onlara teslim olmak istemiyorum.Onun için gözüme hoş gelen tatlıyı alıp yanımda ki insanla yarı yarıya paylaşma önerisini sunuyorum.Şayet tek başımaysam tatlının yarısını paket yaptırıp or peçeteye sarıp yanıma alıyorum.Bi şekilde kendi sistemimi tanıyarak dengeyi bulmaya çalışıyorum ama asla bir porsiyon tatlıyı bitirmiyorum.Çok tatlı yiyip nasıl kilo almıyorsun diyenlere cevabım bu oluyor.Önüme gelen pasta dilimini hemen ikiye bölüyorum ve o yarım ile istediğim tadı damağıma sevkedeceğimi biliyorum.Beynimle bu konuda anlaştık biz sanırım.O şartlı kurallar zincirinin dışında, kendi iç sistemini tanıya tanıya gitmek ve 'bedene nasıl daha iyi davranabilirimi' oturtmak yaklaşık bi 3 seneninizi alıyor ama çok sağlam oluyor.Şimdilerde dondurmadan nasıl daha sağlıklı ve az zararsız yırtarımın sorularını arıyorum.Yani badem sütüyle kendi dondurmanı hazırlamak konusunda araştırıyorum ve tabii ki karşıma Jeni's ve evde dondurma yapma teşviki çıkıyor.

///Güllere bayılıyorum.Ben bahçesi güllerle dolu bi evde doğdum;her rengi vardı.Dışarıya çıkmak için kapıyı açtığımda gül kokusu vururdu yüzüme.Artık annemin gülleri eskisi gibi açmıyor,sanırım doğayla güllerin kendi aralarında bi hesaplaşma bu.O kuduran ve fışkıran güller artık yok;toprak değişti,hava pisleşti ve belki gübrelik keçi boku bile genetik erozyona uğradı kim bilir.Reçellik güller ise annemin uzmanlık alanıydı,ondan daha güzel gül reçeli yapabilen insan evladına rastlamadım daha.Kocaman pembe pembe gül kafalarını kopartıp leğene yığma işlemi bana aitti.İşte bu yüzden güller bana huzuru çağrıştıyor.Kasımpatılar,aslanağazları ve manolya ağacımızın çağrıştırdığı gibi.Gülleri seven kadının gül seven kızıyım ben,işte bu yüzden şimdi beni şuraya atın ve bi daha çıkarmayın.Orda kutsayın ve ikameti oraya kaydırayım!

///Yine çok yazdım,planlı değildi oysa.Artık bu blogu okumadan önce kahvenizi hazır edip okuyun lakin son zamanlar haddinden fazla uzun uzadıyayım.'Niye twittıra gelmiyorsun?'diye soranların kafasına bu postları atmak istiyorum.Hatun uzun yazıyor yapacak bi şey yoğ.

///2 minibüs styling malzemesi ile rekorumuzu tazeledik sanırsam.Scooby Doo Van'ından daha bi Mystery machine inannın bana.İçine 2 mağaza sığdırabilen canlılar halen yaşıyor.uhuehue.

///Şimdi gidiyorum ama gelicem.
Kurtulamazsınız.
Tüm lö müziksel meftunlara gelsin
Al dinle: