Perşembe, Nisan 25, 2013

today:the mirror reflects*









///Kedili medili gif hususunda irtifa kaybettiğimi zannediyorsanız yanılıyorsunuz
Belki bağımlılık yapmıştır diye bir tane kafi gelmez diye düşünüyorum.İnanın ep ama ep sizi düşünüyorum.


///Bu sene üstler oldukça kısaldı ve dolayısıyla 'vitrine ne düştüyse köküne kadar hepsine sahip olup giymem lazımcı'kadınlardan korkma sezonu da tam gaz start almış oldu.Bırakın bunları skinnyler giysin abi .Yani mini üstleri giyip o göbeğini ve simitlerini bizimle paylaşma.Ha şöyle bi test yap evde kendi kendine;soyun ve sadece donunla kal ve sonra yukardan aşağıya doğru bak.O kemikler görünüyorsa ve donunun üstten görünüşünde boşluklar görünüyorsa git o mini mini üstlerden giy.Git Zara Trf'nin tüm mini teenage mühimmatlarını indir.Malum aynalar kadınları yanıltıyor,saçmalıyorlar.13 yaşında ergenlerin giydiği şeyleri 45 yaşında 42 bedene uyarlamaya çalışmak bazen ele yüze bulşatırmaya sebebiyet verebiliyor.O yüzden iki seçenek var ya; kusur kapatla ilüzyonlu şeylerle yönelme (uzun ve shape oyunları) ya da ss skinny olmak .Arası yok abi.Acı ama gerçek bu.Bi şeyi, modelin üzerinde beğendikten sonra kafanızda muhakeme yapın lütfen.Soru sorun kendinize.Beğendiğim bu top, bu  kadında hiç bir taşma yapmadan,gözü yormadan ve sıkışma,zorlama olmadan sunulmuş ama bu kendi bedenimde nasıl olur?Sanırım bu soru sorulduğu andan itibaren daha güzel sokak izlenimlerine şahit olacağız.

///Bu sıra bi Tekila serapları eşliğinde uykuya dalıyor ve kalkıyorum.'Sen sağ ben selamet turları' için ise yeni arzu akışkanları tariflerini kolaçan ediyorum.Şatlara göz kırpmadan daha masumane yan yollara girmek de varmış kaderde.

///Uzun zamandır;kullandığım cilt bakım ürünleri,saç bakım ürünleri ve make-up malzemeleri ile ilgili bir iki post yazmayı düşünüyorum ama bi türlü kısmet olamıyor.Ya üşeniyorum ya da başka konu giriyor araya.Sanırım en son 2006 yılında yapmıştım böyle bişey ve bi daha yapmadım.Makyaj çantamı paylaşmıştım sizlerle ve bunan çok keyif almıştım.Şimdi cildimi daha iyi tanıdım ve daha bilinçli bir tüketici ve kullanıcı oldum.Tabii bu süreç içinde uluslararası bi ton makyözle arkadaş oldum,çekimlerde çok iyi gözlemler yaptım ve notlar aldım.Bunları reklamsız,bizzat kendimin edindiği(hediye mediye değil) ve tamamen kendi kişisel deneyimlerim sonucu sizinle paylaşmak istiyorum bi ara.Blogdan gelen hediye maillerine hiçbir şekilde geri dönmediğimi ve kabul etmediğimi artık biliyorsunuzdur.Bana hediye gelen bi şeyi; blogda pofpoflama,övme ve okuyanlara şişirme şartı bana çok yapmacık ve karakterime ters düşen bi şey .Gerçi onlarda pat diye reklam yap yazmıyor,onlarda çakal olmuş artık ,postun içine kendi dilinde yedir diyorlar.Hem komiğime gittiği için hem de bu istek aynı anda bissürü başka blogdan istendiği için hem de bu isteğin karakterimle çarpışması sonucu böyle bi şeye yeltenmedim.İnanmadığım bi şeyi vintagebiscuit üzerinden sunamam;bu durum kıyafet&akesuar ve teklif edilen hediye çekleri için de geçerli.Zaten bunu yapan blogları da okumuyorum artık çünkü doğal akışnaklığı seviyorum ben.O yüzden kullandığım ve paylaşmak istediğim kozmetik  ürünler tamamen kendi deneme yanılma yöntemiyle kullandıklarım,kredi kartına 5 taksit yaptırdığım ürünler uheuhueu ve tabii ki istediğim sonucu almadığımda bi ton küfür patlattığım ürünler.uehueheh.Zaman, bana bi kıçlık yer açarsa tüm bunları sizinle paylaşacağım ve işte o zaman tam bir dişi blogu olacağım.uheuhueue.Entel blogu diye bok attınız siz kaşındınız.uheuhuehe.

///Şimdi bir marka -sunum konsept tasarım- çalışması daha bizi bekler.Akabinde kallavi bi çekim bizi bekler.Yola lö revan olmak.İnşallah da üç güne kalmaz ellerinizden öper.Ayrıca alakaya maydanoz kısmını es geçmek bana yakışık almaz.BKNZ:Alkali diet hakkında çok sık araştırıyorum şu sıra ve okuduğum kadarıyla  sanırım zaten %60 uyguluyorum.Diet demiyelim beslenme biçimi daha doğru olacak sanırım.Yukarıda fotoda duran şeftalili dondurmayı ben yemedim beeeeeeeeeeeeeee.

///Aha yine çok uzun yazmışım .

///Sizi musikinin yeşeren filizlerinden mahrum bırakıp öyle mi gidecem sandınız?
Al o zaman dinle.
Back to my babies: