Salı, Mart 26, 2013

///






///Anne evinden arakladığım nevresim takımları her yerde benimle(öyle,ben giderim o gider bavulda tin tin eder familyasına aitim ben).Oysa kıyamaz nevresim takımlarına o.Atmaya kıyamadığı için tonla yastık kılıfı ayrı ,çarşafı ayrı kombinleri vardır ve zorla onları kabul ettirmeye çalışır.Kesinlikle surrealist yanımı kendisinden almışım.
///Surreal demişken kolajlarımın yeni ülkelerle yeni insanlarla tokalaşma seanslarını izliyorum.Sanat bloglarından gelen mailleri dergi maillerinden daha bi önemsiyor ve öncelik veriyorum.Gençlere bayılıyorum,beslenen ve besleyen gençlik hayata dair umudumun taze kalmasına vesile oluyor.
////Bavulun yarısı sahaflardan topladığım eski kitaplık dergileri yarısı ise kitaplarımla doluydu.Alice Walker ve yaşamı hakkında bol bol okudum bugün.Meğerse şu cümleyi kuran güzel kadınmış:''The animals of the world exist for their own reasons.They were not made for humans anymore than black people were made for white,or women created for men''
///Aylardan sonra(ne ayı be,seneyi devriyesi oldu) Oh Land-Wolf&I dinlememin altında yatan sebep sağımın solumun çiçeklerle doluşması olabilir mi?Çiçeklerin ruhu okşadığı hususunu göz önüne alırsak oldukça cicili bicili sesini kulağımın tercih edişini daha net anlıyabilirim.Şimdi klibe tıklarsanız gaza gelip kahkül kestirmeye yeltenmeyin,tamam hatuna yakışmış ama kahkül konusunda gaza gelmemek lazım.Git kafayı kazıt ama şu kahkül konusunda tikkatli ol.Niye sizi şartlandırıyorum ki ?Bana yakışmıyor diye ve her kestirişimden sonra ''ne halt ettim ben'' dediğim için olsa gerek.Koruma iç güdüsü amk.
///Halen gözümün önünden catwalklar akıyor ve halen toparlamam gereken tonla ayrıntı var.Bi ton fotoğraf var ,aslında hepsini sizinle paylaşmak istiyordum ama posta posta aktaracam artık.Sao Paulo moda haftasını zaman sıkışımından dolayı kaçırdım ama bi ilk olarak, an ve an canlı izleme fırsatı yakaladım.Teknolojiye çemkiren ben böyle kuyruk sıkışınca teknolojiye arzular şelale oluveriyor.Artık kapak çalışması ve sergi için o topraklarla kavuşacaz.
///Ben kaptırsam daha da yazarım biliyosunuz.Ne?Hadi canım bunu bal gibi biliyorsunuz.
///Çenemi düşmesini sağlayan mekanizma,parmaklarım ve klavye trio hattına ara kablo çektim.
///Artık yazıyı bitireyim diyorum.
///Sonuç bölümüne geldim.
///sonuç:
///bok