Cuma, Mart 29, 2013

keratin içerikli bi post*


'Street art collage' tufanından sonra şimdi de saçlara takmış bulunmaktayım.Artık çantamda büyük bir dosya taşıyorum(sanki taşıdığım çok az şey varmış gibi).Gittiğim stüdyolarda,arkadaşlarımda ve dergi ofislerinde gördüğüm tüm dergileri didiklemeye başlıyorum.Solucan aramaya odaklanmış civciv gibi direk eşelemeye başlıyorum.Allahtan herkes mevzuyu bildiğinden normal karşılıyorlar (hatta benle birlikte işe koyuluyorlar).O koca dergileri taşımamak için oluşan bir serilik refleksi bu.Gözüme çarpan sayfaları koparıp o dosyamın içine atıyorum.Ama artık o kadar profosyonel oldum ki jet hızında bir serilik var ellerimde.Geçen gün o dosyayı bi açtım-hooop- karşıma bi ton saç imajı çıktı.Kendim bile şaşırdım,saça takmışım haberim yok.Bakalım birleştirmeye başlayınca beni neler bekleyecek.Home-made maşa kafalaaaaaa mı yoğusa karayolları asfalt çalışmasını kıskandıracak kadar pırasa düz fönlü kafalaaaa mı?Nasıl kafalaaaa?We love saç saça baş başa activity!

Kepekli,bitli mitli saçlı kolajlar bitince pıt pıt buraya atacağım.

Ayrıca al bunu dinle,adama postiş ve çıtçıt yoldurur:
The Nomads - Be Nice