Cumartesi, Nisan 29, 2006

ta kendisi

                                        
işte o apartman . hep önünden geçerken aklımı alan , işte bu dediğim ; Glavani apartmanı . İtalyan konsolosluğundan , İstiklal caddesine çıkan bi minik çapta yokuş vardır , işte orda .İstiklal ' e bu kadar yakın olup da , bu kadar sessiz ve sakin biryer olamaz . ada kitap 'ın karşı aralığıdır . her geçişimde durup bakıyorum , apartman sakinleride diyodur bu neden durup bakıyor diye : ) . deliyim delüüü . en sonunda bide fotosunu çektim . apartmanın girişinde kırmızı halılar döşenmiş . inanılmaz bir girişi var . sanki eski Beyoğlu aynen orda yaşıyor , içeriden şapkalı kadınlar çıkıcakmış gibi ! yüksek tavanlar , yüksek camlar . niye eskiye karşı bi ilgim var bilmiyorum , pek de sormadım kendime . ama bana en lüküs villayı verseler böyle bi daireye değişmem . yaşanmışlık birşeyi beğenmemde ki en önemli nokta . çok güzelll .