Cumartesi, Nisan 01, 2006

trio mrio*

tarkan ve kibariye ikilisinin ortak şarkısından yola çıkarak bu noktaya nasıl geldim ?

son 2 haftadır tv yi açmak mümkün değil . kanallar Kibariye abla tarafından bloke edilmiş durumda . haberlerden aradan dereden çıkıyor . amanın yine bu diyip kumandayı arayana kadar bi bakıyorum şarkıyı ezberleme konumuna gelmişim .YÜZLIYIN DÜETİ diye atılıyor başlıklar . tv de konuya ''amanın olamaz iki star :tarkan ve siz '' , '' nasıl oldu bu muhteşem buluşma meydana geldi '' . spikerler bile hayatlarında kibariye ve tarkan görmemiş gibi şok içindeler . memleket olarak bu iki super star nasıl bi araya geldi gözlerimize ve kulaklarımıza inanamıyoruz . ve ben kendimi uzaylı hissediyorum . iki oynak oryantel motifiyle bi albümü götürebilen ''kuzu kuzu '' o yetmedi ''dudu dudu '' ...iki tekerleme iki göbek havası iki oryantel motif ... modern ama etniğim süper starım ... bu insan üstü yaratık kibariye ile buluştu ve yüzyılın düeti oluştu .. tarkan burda şunuda diyo : bende süper kompleks , ben aştım kibariye ile düet yapabilirim . yak bütün fotoğraflarıııı ona ait tüm eşyalarıııııııı offfff yandannnnn .sesle name de patlat tarkan ' ım . işte bu beee .müzik bu kalite bu . aman sallaaaa kalçaları
şimdi diyceksin . bryan adams , sting ve rod stewart ne alaka ? kibariye ablamdan yüzyılın düetini dinlerken nerdende esti bu adamlar ... yüzyılın düeti lafları geçince aklıma sadece bir şarkı geldi .1993 yılından The Three Musketeers ve sountrack .... ALL FOR ONE . bu üç muhteşem sesin beraber seslendirdiği şarkı birden damarlarımda dolaştı . hemen eski mp3 lerimi eşelemeye başladım . nasılda özlemişim . silmiş olamazdım , hemen bulmam lazım . bildiğin kriz bu . ve buldum , silmiyceğimi biliyordum . ve bu sefer daha bi özlemle dinledim ve düşündüm adamlar bunu yıllar önce yapmış . 3 sesde o kadar güzel ki , gitar ayrı güzel , davul ayrı , giriş , bitiş ve ahenk denen şey . 1993 ve 2006 . inanmasi çok güç . hangi dil kullanıldığı önemli değil önemli olan kaliteli müziği ayırt edebilme . 2 haftadır yüzyılın düetinden sonra bu şarkıyı saatlerce dinledim . gerçekten ihtiyacım varmış . ve bi yandanda sordum : ne yurtdışına açılması ? bu konuda çok milliyetçi takılıp kandırmanın anlamı yok .iki örnekte ortada . seneler geçiyor ama hala bounceeeeeee bounceeee . amanınnnn