Perşembe, Haziran 15, 2006

aaahaliii aloooo



Çanakkale , Assos arası bi yerr * hava kapalı * plan projeler var * daha 2 ay burdayım * keyfim şimdilik gıcır * cila çekmek lazım * ıslatmak lazım *daha ne kadar surer bu sonsuz yağmurlar * ben yaz çocuğuyum gelemem bu buhran havalarına * denız hıyarları konusu ve ayrıyetten belgesel projesi mevcut * bakalım

yağmurda denize girdim * baktım yazın gelceği yok , ben ona gittim * koca ayaklı , doncan kız çık dedi . .çıkmam ben bütün sene bu anı bekledim dedim . haaaaa sanmayın romantik yapmak için yağmurda girdim , alakası yok * bi an önce kışa veda etme isteğimdi bu * yağmur çamur sökmez büsskküüteee * yağmurdan yosunlar sardı denizi , yılmak yok *
ps : 1 - adsl sen bizim herseyimizsin . yasasin turk telekomu . hihihi
2 - commentlar gozumden kacti sanmayin . ben yokken burayi bensiz birakmayan herkes yüzümde kocaman gülümsemeye sebep oldu * benim comment arkadaşlarım diye demiyorum ama çok farklılar * ınanmıyosanızz hepsıne TIK layında görün