Salı, Ağustos 15, 2006

ygucfışşşştttt*

dost ayağa bakar


ayva göbeksiz bi hayat için Nesfit * bu nestle grubuna yaptığım istemsiz reklamında haddi hesabı yok *


sokakta ayakkabıma basanlara sinir oluyorum * önünüze bakın lütfen * kirletiyorsunuz * heee bide altı boş ve su dolmuş kaldırım taşları vardır * basında alttaki su ayağınıza gelir * ıykk *

arkadaşlar itiraf ediyorum ben aslında bir zenciyim * bunca ay sizden sakladım * beni böyle kabul edip böööğğğrünüze basınız * zencilerde sever * uheuhe *


upuzun çingene eteklerine bayılıyorum * tabiii rüzgar esmezse *


kızlarrrr * huuuuu * ben bale yapmaya gidiyorum * kuğu gölü balesi kuralım * babetler benden * benim ayaklarım kokmaz valla * naneli ayak bakım kremi kullanıyorum * tavsiye ediyorum * eeeeeeee nerde bizim balerinlerrrr * elleri göremiyorummm *