Çarşamba, Kasım 15, 2006

vintage clothing -follow me *



koleksiyondan bi kaç şeyyy * Uzun uzun süre önce Duvara karşı film galası için gidilen Almanya dan eli boş dönmek olmazdı * Vintage kıyafetlerin iyi saklandığı , depolandığı ve satıldığı bi yerdir Almanya * ama yanınızda bu işin kurdu bu işleri bilen bi arkadaşınız olması lazım oda bende mevcuttu * Bana göre bu akımı en iyi taşıyanlardan biridir kendisi * Ne buldum biliyormusunuz 60 lı yıllara ait beyaz gelin ayakkabısı ve o gelinin beyaz düğün eldiveni * eldivende baş harfleri yazıyor galiba * yani ben öyle tahmin ediyorum * o kadın neler yaşadı ne heyecanlarla giydi o ayakkabıları veya eldiveni * 2007 geldi kapıda * ben ise bu gelinlik ayakkabıları dejenere olmuş jean ve mor çoraplarla giyiyorum * ama anısına hep saygı duyarak *

beyaz çanta * yoo beyaz ayakkabılarla kullanmıyorum çünkü ayakkabı ve çanta yı asla aynı renk kullanmam * analitik zekası olanlar öyle yaparmış * ben yanından bile geçmedim * bu çanta ise 70 lerden * çok temiz bakılmış hala bembeyaz * uzun ipide var arada yandan da takabiliyorum * Osnabrück den alınmıştır * artık koleksiyoncular birbirini tanımaya başladı galiba.

80 lerden vatkalı ipek gömlek ve yine 70 lerden kahverengi çanta * gündelik hayatta çok kullanıyorum bunları * ve artık çok görüyorum ikinci el sevdasını * bu beni çok mutlu ediyor * her yerde görmeye başladım * bloglarda bile * bu çok sevindirici * ama isteğim bunun bi anlık trend şeklinde olmaması * vintage clothing şuan moda ama koleksiyoner olmak başka bişey * inşallah sadece bi trend den ibaret değildir yeni yeni başlayanlar için * Berlin vintage festivali yapılsa bana da davetlisiniz diye bir mail gelse * oooooooo * tam Berlin in Berlin olur ha *