Salı, Ocak 30, 2007

sırrolmak *




hani daralınca kendini atmak istersin ya * sağa sola * oraya buraya * bavullu veya bavulsuz * atmak istersin kendini biyerlere * soranlara ''daraldım kaçıcam '' diyince de herkes ders vermeye başlar * bak nereye gidersen git sorunların seninle gelir derler * herkes psikolog kesilir * dünyanın neresine gidersen git sorunların seni takip eder derler * hoppalaaa * şimdi tüm bilimsel ve alaylı tezleri KENDİMCE çürütüp diyorum ki * yok kardeşim mevcut ortamdan birazcık uzaklamak insana iyi gelir * mekan değiştirmek * hava değiştirmek * evet konular baki kalır lakin beyin hücreleri nefes alır *


kıçımı kaldırıp tüm dünyayı gezsem keşke * oysa ne gezegen arkadaşlarım var benim * ama onlar manyak * gerçi onlar da bana manyak diyor *


günün doğuşunu bulutlarla beraber izledim ha * vallahi * bu romantik ana dalıp gitmişken uçak düşse ne olur diye düşündüm * senaryolar yazdım kafamda * tırstım * ulan kızım güneşin içine ettin dedim kendi kendime * sırasımı şimdi uçağın yere çakılmasını kafada kurmak * yok intaçıyım ya * kurgulara devam ettim * sonra çok fazla film izlediğime kanaat getirdim * sonra yahu ben sıyırdımmı acaba diye düşünürken eş dosta sordum * siz uçakta böyle düşünüyormusunuz diye * herkes itiraf etti * ve evet dediler * hahhahahha * Türkiye ' de bize karada bişey olmuyorsa havada bişeycik olmaz *