Cumartesi, Şubat 24, 2007

çan çannnn *






Bazen karşınızda durmadan konuşan tipi durdurmak istersiniz * Selena gibi sihirleriniz olsun istersiniz (pazar gecelerini katleden bu diziyi saygıyla anıyorum )* karşınızda ki gevezeyi durdurup ''sen bir denyosun biliyosun dimi '' demek istersiniz ama diyemez bunu güzel bi dille laf aralarına serpiştirirsiniz * ''ben arkadan konuşmam , ben Seda Sayan kadar dobrayım - Çattt - diye adamın suratına söylerim modunda olunmaz ki her zaman *

lakinn benim derdim gevezelerle * ve bunların hep bana denk gelmemesiyle * iyi dille çaktırmak lazım * hani öğretmenler veli toplantılarında velilere direk ; oğlunuz gerizekalı ve bu derse kafası basmıyor demek yerine ; ' ' oğlunuz çok zeki ama çalışmıyor '' derler ya * aaa bide şey derler ; '' kızınız çok zeki ama kapasitesinin çeyreğini kullanıyor '' * bu aslında şu demek : kızınız beyninin hiçbir lobunu kullanmıyor * ben çok gülerim öğretmenlerin bu veli toplantısı laf oyunlarına *

eeeee bazen gerekiyor ama * benim derdim ;beyninin sağ ve sol loblarını kullanım tasarrufu yapanlarla değil * benim derdim evrimini tamamlamayanlarla *