Pazartesi, Şubat 05, 2007

bileşke *



bildik Vintage postlarından * pek bi atraksyon yok * Şubat kalkınma planı olabilir mesela başlık * veya ne olduğu belli olmayan Şubat ve ben * alelusul bir Vintage günlüğü işte * insan niye sanal bi günlük tutar ki * çok eğlenceli * sadece arkadaşlarım için yazıyorum diye sallayanlar da var * ben katılmıyorum * ben sadece beni tanıyanlar için yazmıyorum * hatta beni tanıyan çok az kişi bu bloğun bana ait olduğunu biliyor * ben beni okumaktan ve fotolara bakmaktan keyif alanlar için yazıyorum * hem ortaya bırakılan günlükleri okumaktan da zevk alıyorum * bide bide yemek kitabı hediye edildiği zaman çok mutlu oluyorum * sağol Oz *


havalar süper * yani şimdilik burada öyle * geçan ay yaşanılan depresif günler yüzünden verilen kilolar sadece skinny jean ler için işime yaradı * arada bunalıma girmek gerekiyor *

papaz kaçtı oynarken kağıt hilebazlığı yapmak çok hoşuma gidiyor * ama başka oyunarda yeminle yapmıyorum * papazkaçtı da nedense bi kumpas farz oluyor *tamam itiraf ediyorum okey de çok sıkışınca arada taş yürütuyorum ama papazkaçtı daki kadar anlamlı olmuyor *

cat walk düzenleri * kağıt üzerinde daha zevkli * uhu kokusunu seviyorum diye olabilirmi * hayır hayır ondan değil * bilgisayar bu hazzı vermiyor diye *
Kış * Şubat ayı * film ayı * bacakları uzatıp yayılma ayı * kayıp balık nemo yu kaçıncı kez izlesek *



film veya kitap * hangisi güzeldi * hep bunu tartışırız * sonra uzlaşamaz ve konuyu başka geyik muhabbetlerine saklarız *

Dumdum canım kedim benim * kış günlerinin sıcak dostu * seni unuturmuyum * madem manita yaptın bahçede o zaman sana yeni bi tasma almanın vakti gelmişti * daha havalı