Cumartesi, Şubat 17, 2007

karış karış huzur *

Yeşilyurt Köyü *



Kazdağ ' ının batısındayız * Şubat ayında olduğumuzu bilmesem inanın Mayıs diyebilirim * ağaçlar mis gibi kokmaya başlamış * zeytin ağaçlarının bereketi heryerde kendini belli ediyor * ama en çok Yeşilyurt köyü ne yakışıyor * gidenler bana hak veriyordur * gitmeyi düşünenler ise bu görsel şölene hazırlıklı olsun *


bu kahveye bayıldım *
sabahlar hayrolsun amca *
'' günaydın gençler nerden gelirsiniz beaaaa ''



Bakkal tabelasını görmiyeli uzun zaman olmuş * gerçekten bunu görünce anladım * sanki çok uzaklarda kaldı bu * ama görünce çok mutlu oldum *




beni okuyanlar artık ezberlemiştir * ben hayvan çok severim * kedi çok severim * kedi seven insanları daha çok severim * onları taşla kovalayanları değil , dost olmayı tercih edenleri severim * bu bakkal gibi * Yeşilyurt köyünün çok güzel kedileri var * eee mitolojiye göre ilk güzellik yarışmasının yapıldığı yer burası * olsun o kadar *





bu havada sedirlere yan gelip yatmıycazda ne zaman yatıcaz *




Köy kahvesi ile karşıklı Art House Cafe * çok zevkli bi yer * dekor beni benden aldı * zaman zaman Kaş ' a benzetsem de - yok yokkk aslında alakasız iki yerdi *


Bu civarda nefes alıp şarapsız olmak yakışık almaz * ''zifos lara gelesin '' derler sonra *