Salı, Mart 06, 2007

bu günlük tam senlik *



biliyormusunuz ben hiç bir zaman marulları ve ıspanakları 10 saat sirkeli su ile yıkayan mükemmel kadınlardan olamıycam * muhtemelen sabah 7 de kalkıp kocama süper bir kahvaltı sofrası da hazırlamıycam * evimde asla hayvan beslenemem diyen titizlik abidesi ve en temiz onlar olan kadınlardan da olmıycam * kedimi öpüp sonra elma yiycem mesela * hem benim ütümün üstüne yoktur sevdalısı da değilim * neden mi bunları yazdım * gelen bir mail de : ''sen kendini mükemmel mi zannediyorsun ''yazmış bir hanım ablamız * yoooo valla ben mükemmel değilim * küçükken eve gitmeye üşenip havuza bile işerdim * okul yıllarımda aktif bir kopya çekiciydim * sayısız kere ıspanak yemeği yaktım çünkü lanet olası çok çabuk pişiyor * emin ol sen benden daha mükemmelsin *

geçelim şimdi ego tatminatörlerini * biz gelelim ayakkabılara * evet evet yeni sezondan bahsediyorum * Venüs ler anladı mevzuyu *

ben onu görmeden yapamıyorum * o sevimli gülüşü * misafirperverliği * evetttt karşı tarafa cevap hakkı doğmuştur diyişiiiiii * anaçlığı * eşit davranması * ah ahhhhh * inanın benim gözlerim hep onu arıyor * biri ona dur desin *

yaş ilerledikçe bazı hareketlerim anneme benziyor yazmıştım *bir tek şey hariç * onun kusursuz düzeni bir türlü benimle genetik kontak kuramıyor * ama o ısrarla benim olan şeyleri düzeltiyor * devamlı aynı evde yaşasak çok kavga edermiydik acaba * ergenlik yıllarında olsa '' anneee beni rahat bırakkkkk ''diye debelenebilirdim ama artık daha ılımlı yaklaşıyorum *


70 lerden Vintage bir elbise buldum * üzerinde bedensel oynamalar yapıp dolabıma asmayı planlıyorum *