Cuma, Mart 23, 2007

kuyruklar *



Onlar bir başka * kediler * belki bana öyle geliyor * bilmem ki * aslında her canlı güzel * ben ortada çirkin bir canlı göremiyorum * bu dünyanın oluşumunun her parçası özel * beni sokan bal arısı ölücek diye panik yapan bi tipim * belki bu yüzden hayvanları yemek istemiyorum *




Kediler yıllar yılı sanatçılara ilham kaynağı olmuştur * bir ressam için en zor şey kedinin yan profilini çizmekmiş * çünkü kediler gerçekten tanrının birer tasarım harikası * Selçuk Demirel ise kedileri rengarenk sunmuş * aslında her kedi ayrı bir telde bu kitapta * yani gerçekte oldukları gibi * hepsinin karakteri farklı * tek ortak noktaları bencilliğin onlara çok yakıştığı * ve başka hiçbir canlı da bu kadar asil durmadığıdır * düşünsene emir almıyor * neden alsın ki * atılan bir topu geri getirmiyor * niye getirsin ki * o özel olduğunun farkında * topu getirip yalakalık yapma ihtiyacı yok *



En çok bunu beğendim * evet onların her yerde gözleri var * ve bazen bu resimde ki kadar çok komikler *