Pazar, Ağustos 26, 2007

benimle,kendime*



çimlere yayıl benimle * karıncaların hummalı çalışma yollarına aman ha dikkat *
hamle yap benimle *
sadece IQ bi boka yaramaz * bunu cümle aleme ispatlamam için bana yardım ve yataklık et *


güzel bir sofrada kırmızı şarap iç benimle * kelle ol *

mecbur kalıp havuza girdiğimde * dipten para çıkartma oyunuma ortak ol *


dikiş dik benimle * yeni şeyler yaratmamı izle *
 
gez benimle * mesela şaşırt beni * gezdiğin yerler benide oralara gitme husunda gazlasın * önümü aç ! * gel benimle *


serinle benimle * sende beni serinlet ! * kraliyet yelpazelerinden daha işlevsel küçük tbox yelpazem hepimize yeter !
 

güzel şeyler dene ! * olmayınca bir daha deneme şansı ver bana * Dr oetker den destek aldığımı anlasan bile çaktırma *

dedikodu yap benimle *
pedikür yaparken yanımda ol *
Balocco gofretimden olabildiğince az ye *
çünkü onu paylaşmak hoşuma gitmiyor !