Perşembe, Eylül 13, 2007

detoneye vurdum hayatın nakarat kısmını *





son 2 gündür bir de düşük tansiyon denen şeyle tanıştım *
ve inanın bu halde kalkıp kuaföre gitme azmini gösterdim *
etrafın hadi artık toparlan baskıları ve kendimi hasta gibi hissetmeyip hayata devam etmeliyim gazlarıyla attım kendimi *
madem sağlığım dolayısıyla kendimi depresyonun şevkatli kollarına attım * o zaman kuaför için kaçınılmaz fırsat diye düşündüm *
değiştir saçımı dedim *
ama sen kızıldan nefret edersin dedi kuaförüm *
yooo ben artık her duruma hazırlıklıyım dedim *
hem yakışmazsa bile hepimize eğlence çıkar dedim *
hatta olayı abartıp saçı turuncu bile yapabilirdim * hani şu saç turuncu kaşlar siyah olan kızlar var ya * ha işte onlardan bile olabilirdim *
şükredin *



gelen bissürü birbirinden özel mailler vardı * hepsini teker teker okudum *nasılsın ,iyimisin , nasıl oldun yazılı - beni hafif duysallaştıran güzel mailler hepsi *
şaka değil gerçekten duygusallaştım *
hepsine burdan teşekkür yollamalıyım tekrar *


bakın bu elbise bittiğinde bizzat ben size modellik yapıcam * kafamda ki model tam tamına 3 kere değişti *
benim depresyon kaosumdan bu kumaşda nasibini aldı *
kalçadan lastiklimi olsa acep *
yok olmaz kalın kemerle kullanırım *

 
keyifli orta yaş kadınlarıyla arkadaş olmaya bayılıyorum *siz?