Salı, Aralık 11, 2007

Bi-zatihi*




tanrim bi ton mail gelmis * herkese cevap yazamiyorum *
meraklanmaya gerek yok *
hersey yolunda degil *
olmak zorunda da degil *
ben kacmayi tercih eden insan grubuna giriyorum ! *
kucukkende kovalamaca oynamaya bayilirdim * buyudum ve hala hayatla kosturmaca oynuyorum !
yerden yuksek ve don oynuyorum * evet evet hala !
bazen ben hayati pes ettiriyorum * bazen hayat bana beyaz bayrak actiriyor !
kucukken mizikcilik yapardim oyunlarda * ama hayata bu sokmuyor ! nazim gecmiyor !
bu oyunlar bizi hayata hazirlamadi * sikayetciyim hakim bey !
 
ayrica ;
klavye Turkce bilmiyor * garip bir posta hazirlikli olun *
ben hem kafa olarak hem bedenen uzaklardayim *
sizide yanima isinlamak isterdim *
bu , bu ve bu sebeplerden dolayi ;
yazamiyorum *
bi iki gune kadar geri donucem *
o zaman acisini cikartiriz ayri kalinan gunlerin *
hepinizin yanagindan bi makas alma hamlesi yapip yavastan uzuyorum !
don't cry for me Argentina !!!!
 
seferi minik not :1) o cok guzel bira iciyor !
2)kucukken ruh cagirirken hep sahtekarlik yapardim * sanki sen hic yapmadin ? yalanci !