Cumartesi, Ocak 05, 2008

rüzgarın aruz vezni olurum,apışıp kalırsın*



evimdeyim nihayet *
ama burası soğuk * kar yok ama soğuk *
ev soğumuş * şömime bir yandan petekler bir yandan beni ısıtmaya çalışıyor *
şömine karşısında ki minderi kedime kaptırdım * biraz uzaktan yazıyorum bu satırları *
ayaklar buz * eller buz * iğrenç bir ekinezya çayı bana eşlik diyor !

yooo aslında başlıkta olduğu üzere HÖYTTT havam yok bugün *
ama biliyorsunuz benim başlık anlayışım konuyla alakası olmayan başlıktan yarar gelir üzerine kurulmuştur *
o yüzden bağlantı aramaya kalıp beyinciğinizi hırpalamayın *
koyverin gitsin *
Julie Cochard ' a bakıyorum bir yandan * hahah müzik süpermiş !

renklenmekten korkma *
siyahın asaletini kabul et ama kuyruğuna takılma *
Chris Benz oynat evladım , görsün cümle alem !!!!


bazı konularda çok katı ve protestmişim * öyle bir mail geldi *
hmmm olabilir * neden olmasın *
hayatım boyunca hiç ortada olmadım *
olanlardan da uzak durdum *
ortada ılıman iklim takılan tipleri sevmem *

bunun yanında bir kaç sitem maili gelmiş * cevap yazmıyorum diye *
arkadaşlar bu konu hakkında sitem kabul etmiyorum *
çünkü benim commentları kapatma sebebim zaten bu*
saçma sitemler ve ben sana yazdım sen bana niye yazmadın geyikleri *
şimdi aynısını bana mail yoluyla yaşatmayın *
bazen modumda olunca yazıyorum ama bazen okuyup cevap yazamıyorum *
bazen yoğun oluyorum sonra yazarım diyorum * ama bir bakıyorum zaman aşımına uğramış !
bana sitem etmeyin *
böyle kabul edin !
iletişim özürlü muamelesi yapın bana !

modernize edilmiş paçalı don !
bana bakkkkk millet BÖYLE çoraplar giyiyor * senin haline bak !
tamamen Yasemin ' in yaratıcılığla sunulmuş bir çorap tayt ilişkisi !!!