Perşembe, Ocak 10, 2008

öyle yada böyle atar kalbim ,destek üniteye gerek yok !




hapşuuuuuuuu
ah blog ahhhh * ben grip oldum * senin haberin yok tabi !
dakikada 500 km hızla hapşuuuuuuu nidaları ile inletiyorum evi *
kediler korkup kaçıyor !
henüz Türk doktorlarına emanet etmedim kendimi *
gribin ilk 2 günü önemsemem sonra SS doktora giderim *
ulan bide şu Avrupa'yı kasıp kavuran öldürücü grip virüsü gelip beni bulmasın *
işe bak o zaman *
beni helikopterle alın ve tam teşekküllü bir hastahaneye yatırın !
hahahha *
sabah kadın programlarından almışım zaten gazı *nasıl dramatize ederim olayı var ya :
sabahların bütün kanallarda ki sultanları benim için ağlayıp iki dakka sonra göbek atsınlar * ve bana kokulu öpücük yollasınlar * bacılarım onlar benim !
hapşuuuuuuuuuuuuuuuuu *
ahhhh dostlar ben eşşek kadar oldum hala iğne olunca ağlamak istiyorum * kan aldırırken bile zırlayasım geliyor ! utanıyorum !

hapşuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ağzımı kapatmayı unuttum *
pisliğim ben !