Pazartesi, Mart 10, 2008

flower attack *




ah bu 60 'lar ve 70 ' ler bir araya gelip benim aklımı başımdan alıyor *
doyamıyorum hakim bey *
keyfin yerine gelsin hediyesi bu *
harbi keyfim yerine geldi ama *
ahhh bazen tamamen uçup Carly Simon ' culuk oynamak istiyorum *
70' lerin unutulmaz sesi ve folk hareketinin öncüsü Amerika lı şarkıcı Carly Simon stili etnik desenli elbiseler ve kocaman çiçek desenleri içinde salınmak yanlısı oluyorum *
kelebek kesim gözlük ve uzun saplı çantalar cabası !!!
ama durrrrrrrr ; Ken Scott 1966 yılı desenli uzun mu uzun bir elbise istiyorum *
hatta bu tablosal mini Ken 'i bile istiyorum
durduramıyorum kendimi
Mary Quant ' ın minilerine salyalarımı akıta akıta bakmak istiyorum *
1960 ' ların sonlarına doğru Manoush İspanyol paça jeanlerle samimiyeti ilerletmek istiyorum *
bir skinny jean neferi olarak bugünlük onları satışa getirip ,İspanyol paçaya göz kırpıyorum -
-
böyle işte - bir hediye insanı ne hale getiriyor gör *
ne fotoğraflar uçuşuyor kafamda *
styling cin fikirlerinin kuyrukları birbirine değmiyor *
 
NOT :1) çiçek desenleri ve iri desenler çok riskli *
çünkü yaklaşık bir beden büyük gösteriyor *
dikkat etmek lazım *
60 ve 70 modelleri bu yüzden çubuk kraker gibi seçilir *
ben kendi bloğumun modeliyim *
yaşasın nutella *
2)çiçek desenlerini fırsat bilen arılara göz açtırmayın *
ben yeni sevgili yapana kadar hepimiz feministiz *
hahhahahha