Perşembe, Mayıs 22, 2008

Nasıl yakalamıştık ayaklarından baharıııııı *


etipuf * muhteremler renkleriyle beni yoldan çıkartıyor !

bu mor ayakkabılarla olan ihtimal- i aşkım sanırım uzun soluklu *

hoşgörr sen giyiver gitsin aldırma


kırmızı diyince aklımıza sadece ; Çelik ' in ''ateşteyim ateşte ''parçası gelmiyor elbet * incecik kırmızı babetler de pek tabii ki gelebiliyor

organik tayt çorap * yeşil çaylı * bacaklara ferahlık veriyor * terletmiyor * yapışmıyor * insanın Hande Yener gibi kendini sahneye atası geliyor ! belden bükmeli keskin hatlı danslar edip marjinal olası geliyor !


saatime baktım 3ü çeyrek *
pembe babetler için gitme vakti !

hep yabancı markaları pofpoluycak halimiz yok ya *
Twiggy bu sezon atağa geçti *
renk verdi trend verdi *
Twiggy imi giydim bekliyorum !!!
topları gediğine otutturmak terimine çok uzak ben *
ısrar etmeyin oynamıycam diye klasik kız tafraları yapan ben *


bütünleştiğim babetler *
en az Coşkun Sabah ve ortası delik elektronik ud u gibi birbirizle bütünleştik *
altını delene kadar we are together !