Salı, Haziran 10, 2008

ben sevdim eller aldı *ellerim yanağında kaldı


Herkes demiycem ama çocğunluk kendi ülkesinin maçlarını takip eder genelde * başka ülkeler pek ilgilendirmez bizi *
ama ben aynı milli ve vatan aşkı duygularıyla iki ülkeyi takip etmek zorundayım *
altında yatan genetik sebepler var !
dün İtalya maçında heyecan doruklarda *
hem kalbimin bi yanının olduğu İtalya yüzünden hem Cannavaro yüzünden*
Santa Lucia'dan sonra en çok sevdiğim İtalyan melodisi milli marşı başlıyor *(biz cocukken henüz Eros lar yoktu İtalyan müzik piyasasında)
anam o da ne -Cannavaro yok -
ki Italyan Milli marşını en coşkulu ve tam bir İtalyan güzeli formatında söyleyen o ! ama yok !
nasıl lan * kupayı kaldırdı koskoca ,nasıl olmaz ?
hemen bi sigara yakıyorum, anlıyorum yenilicez!
ara sira yedek kulubesini gösteriyor kameraman bizlere kıyak tadında !
ama yetmiyor
o mavi şortu görmeden kesmiyor sayın baş antrenörr !
3 tanenin üzerine bi soğuk su !
tüü allah kahretmesin seni insan gibi .....
-
-
ww.sanaboyundansarılasımvar.com