Çarşamba, Haziran 18, 2008

hayatın boşluğuna yayılan yaş müsveddeleri *




Blog Ciao !
19 Haziran doğummmm günüm *
sen bu satırları okurken belki doğum günümün saat sınırları dahilinde olmuş olucaz *
yeni yaş ve yeni hayaller var *
Hayata maruz kaldık bi kere , takılmak zorundayız !
ama ciddi bir mesele hayat
çünkü sebebe kat-i surette malik değiliz !
yeni yaşımı önemsiyorum *
30 yaş bunalımını ; şanlı ordularımla geri püskürtüp , alayınıza selam ederim !


Bak madem derin konulara daldık *
hayat mayat * o zaman iki kelam döktürmek lazım aslında
fena mı olur blog ?
ama yok yapamam * ortaya karışık rehavet havası var !
anlıycağanız yaş iş *
30 yaş hafifliği şimdiden kendini hissettiriyor

yeni sokaklar
yeni insanlar tanımak *
bazen olduğun yerden uzaklaşmak *
sakinleşmek *
dünyanın sana ait olmadığını görmek !




sokaklarda bunların rahatça giyilebileceği
ve giyince insanların 'uzaylı' gibi veya 'aranıyor' şeklinde algılamadığı bir ülke diliyorum *
sokak özgürlüğü istiyorum *sözlü ve elli tacizin olmadığı *
Uygar ülkeler gibi !
maganda ordularından ırak !
diğer ülkelerin ne parasını ne pulunu kıskanıyorum
sadece şu beyin ve sokak özgürlüklerini kıskanıyorum !